افزونه جلالی را نصب کنید.

شهدا چراغ راه سعادت و نماد از خودگذشتگی اند

  • کد خبر : 11572
  • 11 فروردین 1402 - 21:49
شهدا چراغ راه سعادت و نماد از خودگذشتگی اند
فرمانده انتظامی هرمزگان در دیدار با خانواده شهیدان" عبدل عبدي" و "غلامعلي قجري بامري"، شهدا را چراغ راه سعادت و نماد ازخودگذشتگی دانست.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پلیس، سردار”غلامرضا جعفری” فرمانده انتظامی استان به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان در معیت رئیس عقیدتی سیاسی و رئیس پلیس مباره با مواد مخدر استان، به منظور سرکشی از خانواده معظم شهدا با خانواده معظم شهید” عبدل عبدی” و “غلامعلی قجری بامری” در بندرعباس دیدار و آنان را چراغ هدایت و سعادت جامعه بشری و نماد از خودگذشتگی دانست.
سردار جعفری در این دیدار اظهار داشت : شهدا پایه گذار امنیت ایران اسلامی هستند و با جان فشانی خود در ادوار مختف انقلاب درس ایثار ، مردانگی و شجاعت را به همه ما آموختند و اگر آنان را اسوه خود قرار دهیم قطع به یقین پیروزی و سعادت ما در دنیا و آخرت حتمی است.
وی صریح کرد:نباید مسئولیت های زودگذر دنیا ما را فریفته کند و برای تقویت روحیه ایثار باید درس مردانگی و ازخودگذشتگی را درمکتب شهدا بیاموزیم.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان درپایان از زحمات ارزنده خانواده معظم شهید ” عبدل عبدی” و “غلامعلی قجری بامری”، با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11572

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها