افزونه جلالی را نصب کنید.

شمار سفرهای دریایی در هرمزگان از مرز سه و نیم میلیون عبور کرد

  • کد خبر : 11600
  • 12 فروردین 1402 - 14:25
شمار سفرهای دریایی در هرمزگان از مرز سه و نیم میلیون عبور کرد
رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان گفت: سه میلیون و ۶۴۹ هزار و ۶۸۸ نفر مسافر و گردشگر از زمان اجرای طرح سفرهای دریایی(۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱) تا پایان روز یازدهم فروردین از جزایر این استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر؛ “حسین عباس‌نژاد” در تشریح شمار تردد مسافران دریایی از زمان اجرای طرح سفرهای دریایی(۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱) تا پایان روز یازدهم فروردین اظهارداشت: طی این مدت سه میلیون و ۴۶۹ هزار و ۶۸۸ مسافر و گردشگر در جزایر استان جابجا شده‌اند که از این تعداد سه میلیون و ۸۱ هزار و ۱۲۸ نفر مسافر و مابقی گردشگر هستند.
وی ادامه داد: از سه میلیون و ۶۴۹ هزار و ۶۸۸ تردد مسافر و گردشگر، ۲۱۱ هزار و ۱۵۸ نفر تردد مربوط به روز یازدهم فروردین ماه است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از زمان اجرای طرح سفرهای دریایی تا پایان روز ۱۱ فروردین ماه نیز ۹۹۵ هزار و ۸۰۹ نفر مسافر از بنادر پهل و لافت به سرزمین اصلی و بالعکس جابجا و تردد بیش از ۲۶۶ هزار خودرو به ثبت رسیده است.
به گفته عباس‌نژاد؛ طی این مدت نیز ۳۰۶ هزار و ۱۹۳ نفر مسافر از بندر شهید حقانی و ۱۲۱ هزار و ۸۲۲ نفر مسافر نیز از مسیر چارک به جزایر و بالعکس رفت و آمد داشته‌اند.
وی افزود: همچنین طی روز گذشته (یازدهم فرروردین) ۴۸ هزار و ۹۶۷ نفر مسافر در بنادر پهل و لافت تردد و ۱۹ هزار و ۱۴۶ مسافر نیز از طریق بندر شهید حقانی و بالعکس جابجا شده‌اند.
گفتنی است؛ طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروزی سال ۱۴۰۲ از روز ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز و تا روز ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها