افزونه جلالی را نصب کنید.

اعمال محدودیت های ترافیکی در روز سیزده بدر پلیس راه میناب-جاسک

  • کد خبر : 11630
  • 13 فروردین 1402 - 21:25
اعمال محدودیت های ترافیکی در روز سیزده بدر پلیس راه میناب-جاسک
فرمانده پلیس راه میناب ، جاسک از اعمال محدودیت های ترافیکی در روز سیزده بدر محورهای مواصلاتی میناب ، سیریک ، میناب به دوراهی رودان و محور کریان ، راونگ ، هشبندی توکهور ، سندرک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سرهنگ آرش رحیمی ضمن تبریک سال جدید ، ماه مبارک رمضان ، روز ۱۲ فروردین گفت : با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان عمده ترافیک در روز سیزده بدر مربوط به ساعات صبح و بعدازظهر خواهد بود .
وی افزود : پلیس راه با برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم ، آماده ارائه خدمات ترافیکی به مسافران در طرح نوروزی ۱۴۰۲ است .

سرهنگ رحیمی گفت : در حوزه محورهای مواصلاتی شرق هرمزگان ۱۳دستگاه خودروی گشت نامحسوس و محسوس در حوزه های مختلف مانند اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی ، فرهنگ ترافیک ،و اطلاع رسانی، رسیدگی فوری به تصادفات ، اعمال محدودیت های تردد ، حضور شبانه روزی تیم های گشتی خدمات خود ارائه می نماید .
وی  با اشاره به شلوغی محور‌های شهرستان در روز سیزده‌بدر گفت : در این روز حجم ترافیک نسبت به سایر ایام عید افزایش چشمگیری می‌یابد که همین امر می‌طلبد رانندگان با صبوری و احتیاط بیشتری تردد کنند.

رحیمی گفت: با توجه به این شرایط برخی محدودیت‌های ترافیکی در این روز اعمال شده تا بتوانیم حوادث ترافیکی در این روز را کاهش دهیم.
رئیس پلیس راه میناب ،جاسک افزود: پلیس در طول سفرهای نوروزی در کنار مردم و آماده ارائه خدمات خود است و جا دارد مردم شریف و مهمانان نوروزی در جهت روان سازی ترافیک با پلیس همکاری کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11630

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها