افزونه جلالی را نصب کنید.

“میمند” قهرمان مسابقات فوتسال یادواره شهید بنیامین کفاشپور

  • کد خبر : 11626
  • 13 فروردین 1402 - 13:29
“میمند” قهرمان مسابقات فوتسال یادواره شهید بنیامین کفاشپور
تیم فوتسال میمند قهرمان پانزدهمین دوره فوتسال جام نوروز 1402یادواره شهیدفوتبالیست بنیامین کفاشپور شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مسابقات فوتسال جام نوروز روستای میمند منطقه فارغان که از چهارم فرودین ماه سال جاری با حضور یازده تیم در دو گروه ‌جریان داشت با مشخص شدن عناوین برتر به کار خود پایان داد.
در بازی پایانی این سری مسابقات و با حضور علاقمندان فوتسال و جمعی از مسوولان، تیم فوتسال میمند  موفق شد با نتیجه   ۶ بر ۵  اتحاد مزرعه را شکست دهد و مقام قهرمانی را از آن خود سازد.
در دیدار رده بندی نیز تیم اتحاد شاهرود توانست ۴ بریک حریف خود اتحاد رحیم آباد کشرودخانه را شکست دهد و عنوان‌ سومی مسابقات را کسب‌ کند.
این گزارش می افزاید: جام اخلاق این مسابقات به تیم فوتسال  اتحاد رحیم آباد کشرودخانه رسید، حجت شهبازی از تیم اتحاد مزرعه با ۱۵ گل زده  بهترین گلزن مسابقات شد، مهرتاش آور از تیم مهرنوین فارغان به عنوان بازیکن با اخلاق معرفی شد، امیرحسین حاجی زاده از تیم میمند  عنوان پدیده مسابقات از آن خود کرد و بهزاد دهقانی از تیم  فوتسال میمند   توانست عنوان بهترین دروازه بان این دوره از مسابقات به خود اختصاص  دهد.
گفتنی است در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور برخی مسوولین برگزار شد از تیم‌های شرکت کننده و نفرات برتر و همچنین داوران و مسوولان برگزار کننده این مسابقات تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11626

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها