افزونه جلالی را نصب کنید.
فرماندار حاجی آباد خبر داد:

راه اندازی سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان(سهیم) در اداره ثبت احوال

  • کد خبر : 11684
  • 16 فروردین 1402 - 9:23
راه اندازی سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان(سهیم) در اداره ثبت احوال
فرماندار حاجی آباد گفت: سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان(سهیم) در اداره ثبت احوال حاجی آباد راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی فرمانداری حاجی‌آباد، علی خرم نسب فرماندار حاجی‌آباد در اولین نشست شورای اداری شهرستان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ با نام مهار تورم،رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده که همه دستگاه های اجرایی در این زمینه مسئولیت دارند و باید تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۲ گفت: ادارات شهرستان فعالیت یکساله خود را متناسب با فرمایشات مقام معظم رهبری،قانون بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه برنامه ریزی و عملیاتی کنند که مردم اثر آن را ببینند.

خرم نسب با بیان اینکه سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان در اداره ثبت احوال شهرستان راه اندازی شده است، افزود: در این سامانه خدماتی مانند اطلاعات خانوار، ثبت کارت هوشمند ملی، درخواست ایجاد نام،تغییر نشانی، مدارک پیدا شده و درخواست صدور گواهی تجرد ارائه می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار کرد: متقاضیان برای دریافت خدمات بهتر در شهرستان با ورود به این سامانه به نشانی اینترنتی sahim.sabteahval.ir یا با مراجعه به اداره ثبت احوال می‌توانند اطلاعات شخصی خود را وارد و نسبت به ثبت آخرین نشانی خود اقدام نمایند.

رییس شورای اداری شهرستان در خصوص مولدسازی و فروش اموال مازاد ادارات یادآور شد: از محل فروش این اموال پروژه های نیمه تمام دستگاه های اجرایی تکمیل و در مسیر خدمات رسانی به مردم استفاده خواهند شد.

وی ضمن تشکر از نماینده صدا و سیما در شهرستان و عملکرد مطلوب دفتر خبرگزاری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا زمینه تولید محتوا در راستای بهبود وضعیت مردم تلاش نماید.

فرماندار حاجی آباد با توجه به ابلاغ عفاف و حجاب گفت: مقوله عفاف و حجاب یک تکلیف شرعی و قانونی است و لازمه آن آموزش است که ادارات شهرستان باید زمینه نهادینه کردن این تکلیف قانونی و شرعی را فراهم نمایند.

خرم نسب در بخش دیگری با اشاره به ایجاد اشتغال در شهرستان خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ در ایجاد اشتغال در حوزه معدنی شرایط خوبی خواهیم داشت که می طلبد دستگاه های اجرایی از تولیدکنندگان حمایت و دغدغه های آنها را برطرف نمایند.

فرماندار حاجی آباد از تامین کالاهای اساسی ، تامین امنیت و همچنین خدمات هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان در ایام نوروز ابراز خرسندی کرد ‌.

در پایان این نشست از مدیران ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای،برق و شهرداری حاجی آباد بواسطه اقدامات یکساله تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11684

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها