افزونه جلالی را نصب کنید.

امدادرسانی به ۴ هزار و ۷۳۷ بیمار و مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ هرمزگان

  • کد خبر : 11791
  • 17 فروردین 1402 - 16:58
امدادرسانی به ۴ هزار و ۷۳۷ بیمار و مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از انجام بیش از چهار هزار و هفتصد ماموریت اورژانسی توسط اورژانس ۱۱۵ هرمزگان در طرح امداد نوروزی خبر داد.

به گزارش پاگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس، محمود حسین پور امروز در این خصوص گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۴ فروردین سال جدید، ۲۲ هزار و ۶۶۰  تماس با مراکز پیام اورژانس ۱۱۵ هرمزگان برقرار شد که از این تعداد یک هزار و ۲۶۰ مورد مشاوره پزشکی توسط پزشکان مستقر در مرکز پیام به مددجویان ارائه گردید ، تعداد ۳هزار و ۷۸۰ مورد مزاحمت ثبت و برای بیش از ۴ هزار و ۴۰۵ تماس آمبولانس اعزام شده است.
حسین پور در ادامه افزود: در مدت یاد شده، برای یک هزار و ۲۵۱ حادثه ترافیکی با هزار ۶۲۰ مصدوم و ۲۷ فوتی توسط اورژانس هرمزگان خدمت رسانی شده است.
۱۲ مورد اعزام هوایی توسط بالگردهای پایگاه هوایی بندرعباس و بستک انجام شد که طی آن ۲۴ مصدوم و بیمار به بیمارستان های مرکز استان اعزام گردید.
همچنین۳۳ بیمار هم توسط شناور های اورژانس دریایی از جزایر قشم و هرمز به بندرعباس اعزام و بیش از ۷۹۰ خدمات سلامت محور در ۷ ایستگاه سلامت نوروزی این مرکز ارائه شد.
دو پایگاه موتور لانس نیز در ایام نوروز راه اندازی شد که ۳۱ مورد ماموریت در این مدت به مددجویان ارائه گردید.
حسین پور در انتها افزود: در نوروز امسال دو مورد اهدا عضو با ایثار خانواده های بزرگوار ملیوار و ناصر نیز انجام شده که به واسطه آن ۷ بیمار نیازمند عضو پیوندی نجات یافتند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها