افزونه جلالی را نصب کنید.

انهدام باند ۴ نفره زورگیران در قشم

  • کد خبر : 11772
  • 17 فروردین 1402 - 16:22
انهدام باند ۴ نفره زورگیران در قشم
فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و انهدام باند سارقان زورگیر و اخاذ در قشم خبر داد و گفت: با تلاش همه جانبه و ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی این جزیره این باند چهار نفره از سارقان در این شهرستان مرزی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قشم در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اخاذی و زورگیری در این شهرستان مرزی، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با تلاش های بی وقفه شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، یک باند چهار نفره از سارقان زورگیر و اخاذ را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان توضیح داد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یکی از متهمان خانم با ترفندی خاص افراد مالباخته را به داخل منزل استیجاری کشانده و سپس با حضور و مداخله دیگر اعضا باند و با تهدید و ارعاب اموال همراه آنها، شامل طلا و جواهرات، گوشی تلفن همراه، پول های نقد و کارت های بانکی آنان را سرقت می کردند.

سردار جعفری اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های علمی به عمل آمده به چند مورد زورگیری از شهروندان در شهرهای قشم و بندر عباس اعتراف کرده اند که در بازرسی از منزل و مخفیگاه آنان تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه اعضا این باند با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند، گفت: در اجرای دستور مقام قضایی شهرستان قشم تصاویر متهمان برای شناسایی دیگر شاکیان و مالباختگان احتمالی رسانه ای می شود تا شهروندانی که توسط این افراد و با این شیوه از آنها اخاذی شده در اسرع وقت برای طرح شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی قشم مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها