افزونه جلالی را نصب کنید.

خواب راحت تا زمان مرتفع شدن مشکلات آب در سیریک بر ما حرام است

  • کد خبر : 11832
  • 18 فروردین 1402 - 15:57
خواب راحت تا زمان مرتفع شدن مشکلات آب در سیریک بر ما حرام است
امام جمعه سیریک گفت: تا زمان مرتفع شدن مشکلات آب در سیریک خواب راحت بر ما حرام است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه مهم الهی است، اظهار کرد: گشت ارشاد مدیران و مسئولان یک جز مهم از امربه معروف و نهی ازمنکر است.

وی ضمن اشاره به اینکه امام علی علیه السلام نمونه کامل عدالت است و همواره کارگزاران حکومت را به عدالت فرامی خواند، افزود: قرآن کریم سراسر از فضائل امام علی گفته است، عالمان اهل سنت می گویند هیچ آیه ای نیست که از ایمان و عمل صالح حضرت علی نگوید، ۳۰۰ آیه سند مستقیم  به حضرت علی علیه السلام اشاره دارد.

امام جمعه شهرستان سیریک اذعان کرد: نام علی و مرام و کلام حضرت را عملی کنیم دلمان خوش نباشد که فقط کبوتر حرم هستیم باید اهل عمل هم باشیم سید رضی از وصیت حضرت علی می‌فرماید شما و همه مومنین  تقوا الهی را به دنیا نفروشید، دوم نظم در امور  داشته باشید، نظم خیلی مهم است اگر نظم نباشد نظامی و جایگاهی نیست.

حجت الاسلام سالاری اضافه کرد: منظور امام در این وقت این نیست که همه چیز را سرجای خود بگذارید و درست بروید، سر کار و بیایید بلکه به این منظور به وحدت و انسجام است، مسئولین همانند دانه های تسبیح  کنار هم باشند.

وی ضمن گرامیداشت شب های قدر ادامه داد: قلب ماه رمضان لیله قدر است، خوش به حال کسانی که در این ایام خود را پاک می‌کنند، بعضی از گناهان بندگان برای پاک شدن نیاز به لیله القدر دارند.

امام جمعه شهرستان سیریک بیان کرد: امیدواریم کشور آذربایجان که مردم آن اهل تشیع هستند و برادران و خواهران ما نیز هستند دست از لجبازی و سرکشی بردارند و همگام با صهیونیست هایی که رو به زوال و نابودی هستند حرکت نکنند، همه ما در جام‌جهانی قطر شاهد بودیم که مردم مسلمان چگونه از یهودی ها فاصله می‌گرفتند و مراوده با آنها نداشتند و اسرائیلی ها منفور شدند.

وی افزود: آه مادران عزادار فلسطینی  دامن اسرائیل را گرفته و روز به روز منفور تر نیز  خواهند شد، اما چیزی که امروز عیان است زوال قطعی و نابودی حتمی رژیم صهیونیستی است، آنها برای جلوگیری از زوال خود دست به شکل دادن حملات در جنوب دمشق زدند که منجر به شهادت مدافعین حرم شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی شد، که البته شهید مانند شیشه عطر است و اگر کسی بخواهد شیشه عطر را بشکند در واقع او را نابود نکرده بلکه باعث پخش عطر او در فضای جهان می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری با تاکید بر اسنکه اصناف شهرستان سیریک باید بر نرخ اجناس در شهرستان نظارت کنند، ابراز کرد: قیمت اجناس در شهرستان سیریک از میناب و جاسک هم بالاتر است، کسبه در این ماه مبارک هوای مردم را داشته باشند.

امام جمعه سیریک خاطرنشان کرد: آقایان مسئول استانی و کشوری اگر صدای ما را می‌شنوند ما نباید بعد از گذشت این همه سال از انقلاب اسلامی و ایجاد زیرساخت های متعدد در کشور و در استان هرمزگان ندای نبود آب در سیریک را سر دهیم، زشت است در ماه مبارک رمضان مردم را تشنه بگذاریم و  مردم انقلابی ما سطل آب در دست داشته باشد با زبان روزه برای پیدا کردن آب برای افطار و سحری خود، خواب راحت برای ما مسئولان حرام است و نباید  یک شب راحت بخوابیم وقتی کودکی در شهرستان سیریک تشنه لب باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها