افزونه جلالی را نصب کنید.

صهیونیست ها خودشان نابودی‌شان را شتاب داده اند

  • کد خبر : 11838
  • 18 فروردین 1402 - 16:02
صهیونیست ها خودشان نابودی‌شان را شتاب داده اند
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: روز شمار فروپاشی رژیم اسراییل آغازشده و خیلی از پیرمردهای ما هم آزادی قدس را خواهند دید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تفسیر  آیات آغازین سوره مبارکه دخان، اظهار داشت: در این آیات خداوند به طور صریح نزول قرآن را در شب مبارکی به نام قدر می‌داند و تعیین امورات مهم همه انسانها را در در ظرف زمانی شب قدر بیان می دارد.

وی افزود: بر اساس این آیات شریفه زمان‌ها از حیث مبارک بودن با هم متفاوت‌اند و زمانی مثل شب قدر در کمال مبارکی و ارزشمندی است، از دست دادن شب قدر حسرت ابدی را به دنبال خواهد داشت پس روزه داران عزیز، خود را آماده بهره مندی از شبهای محتمل القدر کنند.

 امام جمعه شهرستان بندرلنگه با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امیرالمومنین علیه السلام، بیان داشت: امیرالمومنین یگانه دهر و الگوی احرار بود؛ ایمان کامل علی به مبدا و معاد او را به این جایگاه الگوی رسانید. علی علیه السلام عاشق شهادت بود و دنیا را پلی برای رسیدن به مقام قرب می دانست.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا گفت: علی(ع) عاشق خدا، احکام دین، قرآن، نماز، مسجد، حجاب و عدالت بود. نمی‌شود هم علی را دوست داشت هم نسبت به نماز و قرآن و مسجد و حجاب و عدالت بی‌تفاوت بود. ماه رمضان ماه الگو قرار دادن علی و اصلاح رفتار هاست.

روزشمار نابودی اسراییل آغاز شده است

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه روز شمار زوال رژیم غاصب اسرائیل آغاز شده است، بیان داشت: شاهد اتحاد هرچه بیشتر گروه‌های مقاومت و قیام علیه اسرائیل هستیم بعد از یورش وحشیانه نظامیان صهیونیستی به مسجد الاقصی و ضرب و جرح نمازگزاران و معتکفین، اهانت به زنان محجبه مسلمان و معتکف؛ گروه‌های مقاومت صدها موشک را در ۱۰ دقیقه به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کردند که موجی از ترس را در آنها ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: هر روز آبروریزی جدیدی برای صهیونیست‌ها شاهدیم بعد از آبروریزی بزرگ آنها در جام جهانی فوتبال قطر که مسلمانان آن را به میدانی برای محکومیت اسرائیل و حمایت از فلسطین تبدیل کردند اخیراً کشور مسلمانان اندونزی در اقدامی شایسته با حضور تیم زیر ۲۰ سال رژیم اشغالگر اسرائیل در کشورش مخالفت کرد و باعث شد بار دیگر موج تنفر ملت‌های مسلمان آزاد اندیش جهان از رژیم صهیونیستی رسانه‌ای شود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه یادآور شد: امروز شاهد آن هستیم که از زمین و هوا از خیابان‌های شهر های مختلف رژیم اسرائیل فریاد نابودی اسرائیل سر داده می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه گفت: رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته در فرمایشی فرمودند؛ ما گفتیم صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اما صهیونیست‌ها خودشان عجله دارند و زودتر می‌خواهند بروند. بر این اساس برداشت می‌شود که به زودی پیرمردهای ما هم آزادی قدس را به چشم خود می بینند و با هم در مسجد القصی نماز خواهیم خواند.

وی یادآور شد: شاهد پیروزی دیگری در عرصه حقوقی برای ایران اسلامی بر کشور آمریکا بودیم دادگاه لاهه بعد از سالها بررسی؛ حکم به نفع ایران و به ضرر آمریکا صادر کرد در مسئله مسدود کردن برخی اموال ایران توسط آمریکا و آن را غیرقانونی دانست و این پیروزی گواه صدقی بر قدرت ایران در عرصه بین‌الملل است که انتظار می‌رود مسؤولان در سایر حقوق حقه ملت ایران نیز با همین جدیت کار را دنبال نمایند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار مسؤولان نظام در هفته گذشته درباره توطئه دشمن در تضعیف ارزش‌های مثل حجاب و ایجاد دو قطبی سازی در جامعه فرمودند؛ حجاب محدودیتی شرعی و قانونی است نه محدودیتی دولتی و کشف حجاب نیز هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه ادامه داد: بسیاری از کشف حجاب کنندگان از پشت پرده تحریک دستگاه‌های جاسوسی دشمن مطلع نیستند اگر بدانند این کار را نمی‌کنند خیلی از آنها اهل دین، تضرع، ماه رمضان و دعا هستند ما هم آرزو می‌کنیم ان‌شاالله به برکت رمضان و شبهای قدر تعداد اندک کم توجهان به حجاب نیز به این امر مهم توجه بیشتری کنند.

وی گفت: از دست دادن شب قدر حسرت ابدی بدنبال خواهد داشت. ماه رمضان ماه اصلاح رفتارها با الگو قرار دادن امام علی است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11838

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها