افزونه جلالی را نصب کنید.
امام جمعه بندرعباس:

مردمی شدن اقتصاد به مهار تورم و رشد تولید کمک می‌کند

  • کد خبر : 11850
  • 18 فروردین 1402 - 16:11
مردمی شدن اقتصاد به مهار تورم و رشد تولید کمک می‌کند
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: اقتصاد دولتی به تنهایی نمی‌تواند گره‌گشای همه مسائل و مشکلات باشد لذا مردمی شدن اقتصاد به مهار تورم و رشد تولید کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: مردمی شدن اقتصاد و کنترل نقدینگی، نیاز به فرهنگ سازی و اقناع افکار عمومی از سوی دولت دارد، باید به مردم اعتماد کرد و مردم را در عرصه‌های مختلف از جمله تولید مشارکت داد.

وی بیان کرد: در بعد دوم شعار امسال که رهبر معظم انقلاب بحث رشد تولید را مطرح کردند، باید سیاست‌های نظام اسلامی در بحث سرمایه‌ها و نقدینگی به سمت و سوی تولید و مهار نقدینگی باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: سال‌های زیادی از عمر انقلاب اسلامی، متاسفانه شاهد بی انضباطی مالی از سوی دولت‌ها بوده ایم که باعث می‌شد با کسری بودجه در هزینه‌ها مواجه شویم؛ دولت باید بتواند درآمد و هزینه برای کنترل تورم در جامعه، با هم تطبیق دهد.

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: نکته بعدی در بحث مهار تورم و رشد تولید، مدیریت مهار تورم است؛ دولت و ملت باید دست به دست هم دهند تا تورم را مهار کنند که ما هم اکنون مدیریت موضوع انضباط مالی را شاهدیم که این روزنه امید بخش است.

وی گفت: مولد سازی منابع راکد دولت از دیگر مواردی بوده که بلااستفاده مانده است و دولت مردمی دستور دادند که دستگاه ها منابع سرگردان خود را وارد عرصه کنند؛ بهترین حالت آن این است که در عرصه تولید و مولد استفاده کنیم و یا برای نیازهای خود دستگاه استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین با اشاره به روز جهانی قدس که جمعه هفته آینده برگزار می‌شود، گفت: روز قدس یک مساله ملی و اسلامی است که جهان اسلام در این روز جهانی، آن اقتدار جریان مقاومت را به رخ دشمنان می کشد.

عبادی زاده از عمموم خواهران و برادران با هر دین و مذهب و هر آیینی حتی غیرمسلمان دعوت کرد که در این راهپیمایی سرنوشت ساز با صلابت و اقتدار شرکت کنند و مردم مومن و انقلابی ما بدانند که حوادث اخیر در رژیم صیهونستی نشانه اضمحلال و استیصال این نظام است.

شهید صیاد شیرازی الگوی عرفان و معرفت است

وی همچنین با اشاره به شهادت شهید صیاد شیرازی و در پیش بودن روز ارتش گفت: شهید صیاد شیرازی همچون شهید سلیمانی و شهید چمران، الگوی عرفان و معرفتند، شهید صیاد نه تنها یک مجاهد بود بلکه اهل معرفت هم بود.

عبادی زاده گفت: وقتی انسان زندگی این مرد بزرگ را مطالعه می کند، حیران می ماند، ایشان در اخلاق و معنویت الگوی به تمام و کمال و شخصیت والا و مخلص هستند.

وی خطاب به نیروهای ارتش نیز گفت: شهید صیاد شیرازی یک الگوی تمام عیار برای شما است، شهید صیادها، بابایی‌ها، فکوری‌ها و شیرودی‌ها در واقع مجاهد و عارفی بودند که از دل همین ارتش مکتبی، انقلابی و مومن ما تربیت شدند.

نماینده ولی فقیه همچنین به شب‌های قدر ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: شب‌های قدر فرصت بسیار مهمی بوده که خداوند متعال به بندگانش تفضل کرده است و باید در این شب‌های عزیز عقب ماندگی‌هایمان را جبران کنیم و از فضایل این شب بهره ببریم.

وی گفت: شب قدر، شب انسان کامل و شبی است که متعلق به خزانه دار عالم هستی وجود حضرت بقیه الله اعظم (عج) و حقیت شب قدر وجود حضرت زهرای مرضیه(س) است که توسل به انوار حقیقت و بویژه وجود این ۲ نازنین باید نصب العین همه ما باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها