افزونه جلالی را نصب کنید.

دیدار مدیرتعاون روستایی استان با رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان

  • کد خبر : 11863
  • 19 فروردین 1402 - 15:33
دیدار مدیرتعاون روستایی استان با رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان
عیسی برخورداری مدیرتعاون روستایی هرمزگان و هیئت همراه با عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره تعاون روستایی هرمزگان، عیسی برخورداری مدیر تعاون روستایی هرمزگان در دیدار با عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در خصوص عرضه میوه و کالاهای اساسی تنظیم بازار اظهار داشت: امیدواریم که در سال جدید بتوانیم همچون سالهای گذشته بازوی توانمندی برای سازمان جهاد کشاورزی باشیم.
وی، برگزاری نمایشگاه های محصولات کشاورزی، ارتقا و توانمند سازی تشکل های تعاون روستایی از طریق تولید محصولات با کیفیت و…… را از جمله اهداف و برنامه های تعاون روستایی هرمزگان در سال ۱۴۰۲ برشمرد.
در این جلسه، عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: شبکه تعاون روستایی بازوی توانمند بخش کشاورزی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد و فعالیت های تعاون روستایی هرمزگان در سال گذشته ابراز داشت: امید داریم که شبکه تعاونی روستایی هرمزگان با تعامل و هم اندیشی برای سال آینده بتواند در راستای اهداف جهادکشاورزی اعم از تامین و توزیع نهاده های کشاورزی و همچنین خرید و فروش محصولات کشاورزی گام های موثری را بردارد.
لازم بذکر است در این نشست صمیمانه عیسی برخورداری مدیرتعاون روستایی هرمزگان، عزیزسیدی رئیس اداره خدمات فنی تعاون روستایی هرمزگان، محمدرضا ماندگاری رئیس بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان و سجاد مهدیانفر مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی خلیج فارس، مدیر تعاون روستایی را همراهی می کردند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها