افزونه جلالی را نصب کنید.

نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی ویژه ماه مبارک رمضان در بندرعباس برگزار می شود

  • کد خبر : 11866
  • 19 فروردین 1402 - 15:34
نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی ویژه ماه مبارک رمضان در بندرعباس برگزار می شود
مدیر تعاون روستایی هرمزگان از برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره تعاون روستایی هرمزگان، عیسی برخورداری پور اظهار داشت: نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی با هدف جلوگیری از ایجاد فضای تورمی و کنترل بازار و تامین مایحتاج عمومی مردم ویژه ماه مبارک رمضان از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه به مدت یک هفته در بازارچه صادقیه بندرعباس برگزار می شود.
وی عنوان کرد: در این نمایشگاه اقلامی شامل برنج، شکر، گوشت منجمد، مرغ منجمد، خرما و سایر محصولات کشاورزی با نرخ مصوب تنظیم بازار در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
مدیر تعاون روستایی هرمزگان ابراز داشت: در مجموع قریب به ۴۰۰ تن کالای اساسی در نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان در استان هرمزگان توزیع می شود.
برخورداری افزود: نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی تنطیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان واقع در میدان صادقیه بندرعباس با حضور ۴ اتحادیه شهرستانی شامل میناب، رودان، حاجی آباد و بندرعباس و یک اتحادیه استانی و برخی از تشکل های زنان برگزار می شود.
مدیر تعاون روستایی هرمزگان بیان کرد: در این راستا به کارگیری تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود با مشارکت دستگاه های اجرایی، اتحادیه ها و تشکلهای تعاون روستایی ضرورت دارد.
برخورداری پور تصریح کرد: با انجام اقدامات اجرایی مؤثر، اهداف مورد نظر که ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، افزایش ضریب رضایتمندی مردم و تأمین و توزیع به موقع اقلام پر مصرف کالاهای اساسی است، فراهم می شود.
وی ابراز داشت: این‌ نمایشگاه در ایام برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۳ پذیرای بازدیدکنندگان است و در صورت استقبال مردم، مهلت نمایشگاه قابل تمدید می باشد.
مدیر تعاون روستایی هرمزگان در پایان اذعان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۸ تن خرما مضافتی توسط اتحادیه شرکت های تعاون روستایی شهرستان حاجی آباد در بازارچه تعاون روستایی واقع درخیابان طلوع توزیع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع این محصول ارزشمند ادامه دارد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها