افزونه جلالی را نصب کنید.

خودروی ۱۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان

  • کد خبر : 11953
  • 21 فروردین 1402 - 16:10
خودروی ۱۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان سیریک یکدستگاه خودروی 100 میلیارد ریالی قاچاق از حرکت بازماند .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، فرمانده انتظامی استان هرمزگان درتشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و همکاری خوب مردمی از تردد یک دستگاه خودروی قاچاق ( BMW ) از محور سیریک به میناب مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند .
وی افزود : مامورین پس از بررسی موضوع شب گذشته در قالب یک تیم به محور مورد نظر اعزام و پس از گشت زنی و تعقیب و مراقبت های لازم یک دستگاه خودروی BMW فاقد پلاک که از محور میشی به سمت میناب در جرکت بود ،مشاهده و دستور توقف دادند.
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت : راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب گریزطولانی متهم خودرو را رها و با استقاده از موقعیت منطقه و تاریکی شب متواری شد.
سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد : با بررسی های دقیق و استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو مورد نظر قاچاق بوده و متهم بصورت غیر قانونی وارد کرده است .
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش ریالی خودرو قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۰ ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرده و افزود : تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عامل قاچاق خودرو ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11953

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها