افزونه جلالی را نصب کنید.

دستبند پلیس بر دستان ۳۸ سارق در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در رودان

  • کد خبر : 11938
  • 21 فروردین 1402 - 15:56
دستبند پلیس بر دستان ۳۸ سارق در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در رودان
با تلاش ماموران انتظامی شهرستان رودان در اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دو هفته گذشته 38 سارق شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، فرمانده انتظامی شهرستان رودان در تشریح این خبر گفت: طرح ضربتی ارتقاء امنیت جتماعی و مقابله با سرقت به مدت دو هفته در شهرستان اجرا شد .
وی افزود : در اجرای این طرح ضمن شناسایی و کشف ۳۷ فقره انواع سرقت، ۳۸ سارق شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند
سرهنگ حسین زارعی اظهارداشت: پلیس با اقتدار کامل و با هماهنگی و تعامل مناسب خود با دستگاه قضایی با مجرمان ، سارقان و مخلان نظم عمومی برخورد می کند و در راستای تامین امنیت و آرامش عمومی از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
این مسئول انتظامی با تاکید بر اجرای مستمر طرح های مقابله با سرقت و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قالب طرح های محله محور در سطح شهرستان ، از عموم شهروندان خواست هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت را جدی گرفته و پلیس را در راستای پیشگیری از و قوع جرایم بویژه سرقت یاری کرده و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11938

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها