افزونه جلالی را نصب کنید.

هوشمندی پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان در کشف ۱۵۰تن پیاز قاچاق و غیر قابل مصرف

  • کد خبر : 11947
  • 21 فروردین 1402 - 16:06
هوشمندی پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان در کشف ۱۵۰تن پیاز قاچاق و غیر قابل مصرف
با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان یک محموله 150 تنی وارداتی پیاز قاچاق و غیر قابل مصرف شناسایی و کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت : کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و در پی خبر واصله مبنی بر اینکه یک شرکت سرمایه گذاری خدمات روستایی قصد وارد کردن یک محموله سنگین پیاز را دارد ، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند .
وی افزود : ماموران جهت بررسی موضوع به محل واقع در اسکله باهنر اعزام که در بررسی های میدانی صورت گرفته مشخص شد یک فروند لنج متعلق به شرکت مذکور در محل تخلیه اسکله پهلو گرفته و مقدار زیادی از محموله با ۹ دستگاه کامیون کشنده از گمرک شهید باهنر به مقصد استان تهران خارج شده است .
سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت : با استعلام بعمل آمده از سامانه های در اختیار مشخص شد ، چهار دستگاه از کامیون ها در حوزه شهرستان بندرعباس می باشند بلا فاصله کامیون های فوق توقیف و برابر نظر سازمان جهاد کشاورزی محموله پیاز به وزن ۱۵۰ تن فاقد مجوز و مصرف انسانی و فاسد می باشد.
این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این محموله را ۵۰ میلیارد ریال عنوان نموده و خاطر نشان کرد. در این رابطه یک فروند لنج و۴دستگاه کامیون توقیف و۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها