افزونه جلالی را نصب کنید.

هوشمندی پلیس در کشف قریب به ۵۰۰ کیلو مواد مخدردر هرمزگان

  • کد خبر : 11935
  • 21 فروردین 1402 - 15:54
هوشمندی پلیس در کشف قریب به ۵۰۰ کیلو مواد مخدردر هرمزگان
با هوشیاری ماموران انتظامی استان هرمزگان در 24 ساعت گذشته قریب به 500 کیلو حشیش و تریاک کشف و ضبط شد .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در راستای اجرای طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان به مدت ۲۴ ساعت اجرا شد.
وی افزود: مأموران انتظامی استان در این مدت ضمن شناسایی و توقیف ۵ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر، ۲۸۲ کیلو تریاک و ۱۹۶ کیلو حشیش جمعا ۴۷۸ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه ۲۸ طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان اجرا که در این طرح ها با تلاش همه جانبه مأموران ، ۵ قاچاقچی مواد مخدر، ۵ خرده فروش و توزیع کننده مواد و ۲۸ معتاد متجاهر و بلامکان شناسایی و دستگیر شدند.
سردار “غلامرضا جعفری” ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانسته و بیان داشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها