افزونه جلالی را نصب کنید.

۱۱۱ راس دام قاچاق از بارگیری در شناور جاماندند

  • کد خبر : 11950
  • 21 فروردین 1402 - 16:08
۱۱۱ راس دام قاچاق از بارگیری در شناور جاماندند
جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف 111 راس دام زنده قاچاق در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سرهنگ مهرداد مشوق در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی استان با تلاش شبانه‌روزی در هفته گذشته در بحث قاچاق احشام موفق شدند ضمن شناسایی و توقیف ۵ دستگاه خودرو حامل احشام، ۱۱۱ راس دام زنده قاچاق کشف و ضبط کنند.
وی افزود: در این رابطه تعداد ۵ نفر از عوامل قاچاق احشام شناسایی ودستگیر و با تشکیل پرونده های جداگانه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
این مقام انتظامی استان ارزش مالی احشام قاجاق کشف شده در هفته گذشته را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
سرهنگ مشوق اظهار داشت: طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده به قاچاق کالا ، سوخت ، احشام و مواد مخدر بصورت منظم و هفتگی در استان اجرا و پلیس در بحث مبارزه با قاچاق از هیچ کوششی دریغ نکرده و با جدیت و اقتدار با مخلان نظم اقتصادی برخورد می کند.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از عموم شهروندان و مردم استان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در حد خرد و کلان ، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفین اقدام گردد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها