افزونه جلالی را نصب کنید.

افزایش ۱۰۰ درصدی دستگیری سارق و ۳۹۱ درصدی دستگیری معتادان متجاهر در حاجی آباد

  • کد خبر : 12009
  • 22 فروردین 1402 - 18:40
افزایش ۱۰۰ درصدی دستگیری سارق و ۳۹۱ درصدی دستگیری معتادان متجاهر در حاجی آباد
فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از افزایش 100 درصدی دستگیری سارقان و 391 درصدی دستگیری معتادان متجاهر در ایام تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سرهنگ روح الله عبداللهی در تشریح این خبر بیان داشت : با تلاش همه جانبه و شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان و اجرای طرح های مستمر و منظم ارتقاء امنیت اجتماعی در قالب طرح های محله محور در ایام تعطیلات نوروز دستگیری سارقان ۱۰۰ درصد و معتادان متجاهر و بلامکان ۳۹۱ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به افزایش ۱۲۷ درصدی کشفیات سرقت در این ایام ، افزود: در مقایسه با نوروز سال قبل با تلاش های صورت گرفته کشفیات مشروبات الکلی ۱۰۰ درصد ، تجهیزات ماهوراه ۱۰۰ ، کشف سوخت ۷۳۱ و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر ۱۰۰ و قاچاقچیان مواد مخدر ۲۳۲ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد خاطر نشان کرد : در مدت یاد شده شاهد رشد ۴۸ درصدی جمع کل متهمان دستگیر شده و افزایش ۱۴۵ درصدی توقیف خودروهای متخلف بودیم که این توفیقات حاصل برنامه ریزی و تلاش همه جانبه و شبانه روزی مجموعه فرماندهان و کارکنان انتظامی شهرستان در این ایام بوده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها