افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان:

کار در حوزه بیابان باید علمی و نوین باشد

  • کد خبر : 12134
  • 28 فروردین 1402 - 0:39
کار در حوزه بیابان باید علمی و نوین باشد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت : هرمزگان استان گرم و خشکی است که همیشه نیازمند تثبیت شن بوده که در شرق استان کارهای بسیار خویی انجام شده و امروز آثارش بخوبی مشخص هست .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سید محمد نور موسوی با بیان اینکه در شهرستانهای جاسک و… طرح های بیابان زدایی با مشارکت مردم تهیه و اجرایی شده است، افزود : طرحهای بیابان زدایی زیادی تهیه شده است که در میناب و سیریک که آثارش هنوز هست.

وی گفت: حضور در منطقه شرق و بیابان‌ها آثار کارهای انجام شده دیده می شود مانند مدیریت هرزاب تثبیت شن و…و انتظار هست که کارها به صورت علمی و مطالعاتی در حوزه بیابان پیش برود .

موسوی افزود: یکی از ضعف های استان این است که تاکنون نتوانستیم از پروژه های بین المللی استقاده کنیم اما امیدواریم این کار انجام شود تا آموزش و مشارکت‌های به خوبی صورت گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: برای این پروژه ها پایه گذار خوبی باشیم و به روزرسانی کنیم پروژه ها را با برنامه تحولی در حوزه بیابان پیش ببریم.

وی خاطر نشان کرد: ما دانش بومی بسیار خوبی داریم که باید از آن بهره بگیریم استقاده از هرزابها و با مدیریت روان آبها پیشرو باشیم و انتظار داریم اداره بیابان با رویکرد جدید و علمی کارها را پیش ببرد.

گفتنی است در پایان مراسم از زحمات مهندس گنج ابادی تقدیر و دکتر نواب کوهپایه به عنوان رئیس جدید اداره بیابان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12134

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها