افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان:

حمایت از صنعتگران رونق تولید را به همراه دارد

  • کد خبر : 12192
  • 29 فروردین 1402 - 15:34
حمایت از صنعتگران رونق تولید را به همراه دارد
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان در دیداری صمیمانه با رییس اداره امور شعب بانک ملی استان با حمایت از صنایع مستقر در استان بر لزوم تسهیل در رونق هر چه بیشتر تولیدکنندگان این حوزه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان، در این دیدار که به میزبانی شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان انجام شد سید امیر امیری زاد عنوان کرد: با انعقاد تفاهم نامه ما بین این شرکت و بانک ملی در ارائه تسهیلات ویژه میتوان در راستای حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال پایدار در استان گام های موثری برداشت.
وی در ادامه تصریح کرد: با نگاه حمایتی به صنایع کوچک و متوسط و جهت احیاء و فعالسازی مجدد واحدهای راکد مستقر در شهرک هاو نواحی صنعتی بسته های پیشنهادی بانک ها، میتواند راهگشای مناسبی باشد.
مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان افزود: اهمیت حمایت از تولیدکنندگان در چشم انداز و سالهای آتی و تاثیرات آن در استان مشخص میشود.
حسن آرمات رییس اداره امور شعب بانک ملی استان نیز در این نشست با ارائه راهکار و پیشنهادات ویژه جهت رسیدن به یک تفاهم نامه جامع در حوزه صنعت گفت: استان هرمزگان با دارا بودن شهرک های صنعتی بزرگ و صنایع کوچک و متوسط متفاوت میتواند به عنوان یکی از استان های شاخص در این زمینه در بعد ملی باشد که رسیدن به این مهم نیز در گرو همکاری با بانک ها و دیگر ارگان های تسهیلگر است.
گفتنی است استان هرمزگان دارای ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی و ۵۲۹ واحد تولیدی است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها