افزونه جلالی را نصب کنید.

اقامه باشکوه نماز عید فطر در بندرعباس

  • کد خبر : 12306
  • 02 اردیبهشت 1402 - 12:25
اقامه باشکوه نماز عید فطر در بندرعباس
نماز عید سعید فطر در بندرعباس با شکوه ویژه‌ای اقامه شد. نمازگزاران به امامت حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در صفوف منسجمی به شکرانه یک ماه بندگی، دست دعا برای عزت ملت مسلمان ایران و جهان به آسمان برآوردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس، نماز عید سعید فطر در بندرعباس با شکوه ویژه‌ای به امامت حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان اقامه شد.

حجت الاسلام عبادی زاده در خطبه‌های نماز عید سعید فطر بندرعباس با بیان این که یک ماه بندگی و تضرع به درگاه خدا امروز به پایان رسید و تمام تلاشمان باید حفظ ثمرات و دستاوردهای این روزه داری و شب‌های با ارزش قدر باشد، خاطرنشان کرد: حفظ ارزش‌های اخلاقی در جامعه و مراقبت از فرزندان و خانواده در برابر دسیسه و وسوسه‌های شیطانی از جمله وظایفی است که خدای متعال بر دوش ما قرار داده و نباید از آن غافل شویم.

وی کمک به فقرا و یتیمان و دستگیری از محرومان را از دیگر ثمرات ارزشمند ماه مبارک رمضان خواند که باید در دیگر ماههای سال نیز بدان توجه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اهمیت اتحاد و همدلی میان مسلمانان بخصوص در صحنه های مهم سیاسی و اجتماعی و تبدیل جبهه اسلام به پیکر واحد در برابر دشمنان، تصریح کرد: از فیوضات ماه مبارک رمضان همدلی و تقویت ایمان درونی و تلاش برای برداشتن مشکلات جمعی بر سر راه توسعه و تحقق اسلام است و تا دستاوردهای این بندگی خالصانه را در جامعه نیز شاهد باشیم.

حجت الاسلام عبادی زاده همچنین گفت: وحدت گروههای سیاسی و قوای کشور در مسائل گوناگون بخصوص با اولویت رفع مشکلات یکدیگر وظیفه‌ای اساسی و دشمن شکن است که همواره مورد توجه است و مردم از مسؤولان انتظار دارند تا با همدلی و انسجام به سمت رفع مشکلات اقتصادی گام بردارند.

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: مردم ما با وحدت در همه صحنه های دفاع از نظام اسلامی حضوری باشکوه داشته اند و مسؤولان به پاس قدردانی از این شکوه حضور وظیفه دارند مسائل و مشکلات اقتصادی را با دقت هرچه بیشتری پیگیری و با احساس مسؤولیت پذیری هرچه بیشتری رفع کنند.

حجاب یک موضوع تمدنی است

وی در بخش دیگری از خطبه های عید سعید فطر با اشاره به مسأله حجاب و تلاش دشمنان برای گرفتن این مایه عفت و پاکدامنی از زنان کشورمان، گفت: حجاب یک موضوع مهم هویتی و تمدنی است و آنان در یک نبرد تمدنی به دنبال گرفتن مولفه‌های قدرت زنان و مردان ما هستند که یکی از آنها مسأله حجاب است که نباید از آن غافل شویم بلکه در این موضوع باید خود، سرگردان نبوده و مردم را هم سرگردان نکرد، باید زمینه‌های مناسب را فراهم کرد.

به گفته امام جمعه بندرعباس، حجاب مسأله شرعی بوده و جای چون و چرا ندارد که قرآن و روایت اهل بیت علیهم السلام واجب دانسته اند و این شاخصه جامعه اسلامی است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها