افزونه جلالی را نصب کنید.
در راستای کمک به رشد تولید انجام شد:

امضای تفاهم نامه شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان و بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 12350
  • 04 اردیبهشت 1402 - 17:18
امضای تفاهم نامه شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان و بانک توسعه تعاون
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان از امضای تفاهم نامه این شرکت با بانک توسعه تعاون در راستای کمک به رشد تولید و رسیدن به اهداف در حوزه صنعت با توجه به شعار امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان، سید امیر امیری زاد در خصوص اجرای این طرح عنوان کرد: بر اساس این تفاهمنامه تا سقف ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه گردش به واحدهای صنعتی فعال ودارای پروانه بهره برداری تعلق میگیرد.
وی افزود: متقاضیان میتوانند درخواست خود را به صورت کتبی به شرکت شهرک های صنعتی استان جهت معرفی به بانک مورد نظر اعلام نمایند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان یاداور شد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران درخواست واحدهای متقاضی در کمیته ارزیابی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مورد تایید قرار گرفته و پس ازآن جهت پرداخت به بانک معرفی می‌شوند.
امیری زاد در پایان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با این اقدام به اهداف و چشم انداز تعیین شده درراستای افزایش تولید، فعال سازی بیشتر صنایع کوچک و تامین سرمایه برای دستیابی به ارزش افزوده مناسب گام های موثری برداریم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12350

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها