افزونه جلالی را نصب کنید.

تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بندرلنگه/ کشف ۱۲ سلاح غیرمجاز و دستگیری ۵۷ سارق

  • کد خبر : 12372
  • 04 اردیبهشت 1402 - 17:39
تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بندرلنگه/ کشف ۱۲ سلاح غیرمجاز و دستگیری ۵۷ سارق
فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از دستگیری و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و کشف 12 عدد انواع سلاح غیر مجاز در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای سال تا کنون دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل فارس، محمد امین نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه امروز اظهار کرد: طرح اقتداری برخورد با سارقان، افراد مالخر و دیگر مخلان نظم و امنیت در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد. 

وی در ادامه افزود: در از دستاورد های اجرای این طرح دستگیری ۵۷ سارق و کشف۳۲ مورد اموال مالباختگان کشف ۱۲ قبضه سلاح غیرمجاز، کشف قریب به ۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر، توقیف ۵۶ دستگاه خودرو و ۳۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف بوده است. 

وی تصریح کرد: در رابطه با معتادان متجاهر با هماهنگی و تعامل خوب با دستگاه قضائی، طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و خطرناک را در تمامی نقاط سطح شهرستان به ویژه در حاشیه شهر داشته ایم که در این رابطه از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۵۲ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

این مقام انتظامی در ادامه به نقش آگاه سازی و ارائه آموزش های همگانی در پیشگیری از وقوع سرقت اشاره کرد و گفت: لازم است در راستای چگونگی جلوگیری و پیشگیری از وقوع سرقت های وسایل خانه، خودرو، گوشی همراه و … آموزش های لازم به شهروندان ارائه شود چراکه پیشگیری همواره بهتر است. 

سرهنگ نوروزی در پایان مبارزه و پیشگیری از وقوع سرقت، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، جمع آوری معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم، ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان  را از اولویت های  آن پلیس دانست.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها