افزونه جلالی را نصب کنید.

جذب بیش از ۳ هزار حامی جدید برای ایتام و محسنین هرمزگانی

  • کد خبر : 12385
  • 04 اردیبهشت 1402 - 17:46
جذب بیش از ۳ هزار حامی جدید برای ایتام و محسنین هرمزگانی
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از جذب سه هزار و 302 حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان امروز در گفت و گویی خبری اظهار داشت: هدف طرح اکرام ایتام و محسنین تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام است که زمینه را برای مشارکت افراد خیر و نیکوکار فراهم می‌کند. 

باسره با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال، تعداد سه هزار و ۳۰۲ نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند، افزود: این تعداد حامی جدید حمایت مادی و معنوی ۹ هزار و ۴۳۳ یتیم و فرزند محسنین را متقبل شدند.  

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: هم اکنون ۱۶ هزار و ۳۶۱ فرزند یتیم و محسنین استان هرمزگان تحت حمایت کمیته امداد هستند. 

وی با قدردانی از همراهی کمک های خیرین و حامیان برای رفع مشکلات خانواده های ایتام و محسنین، اضافه کرد: سال گذشته حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کرده اند. 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: خیران و مردم نوع دوست می توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ ، مراجعه حضوری به دفاترکمیته امداد سراسر استان و یا تماس با اداره اکرام ایتام به شماره ۰۷۶۳۳۶۷۰۹۳۴ در این طرح مشارکت داشته باشند. 

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12385

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها