افزونه جلالی را نصب کنید.

تلاش پلیس، پایان کارعامل زمین خواری ۸ میلیاردی را در بندرعباس رقم زد

  • کد خبر : 12510
  • 05 اردیبهشت 1402 - 22:59
تلاش پلیس، پایان کارعامل زمین خواری ۸ میلیاردی را در بندرعباس رقم زد
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری عامل زمین خواری به متراژ ۱۱۰۰ مترمربع به ارزش 8 میلیارد ریال در یکی از روستاهای توابع شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار”غلامرضا جعفری” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی و ساخت و ساز غیر قانونی در حوالی شهرستان بندرعباس، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت .
وی با اشاره به اینکه در بررسی های فنی پلیس مشخص شد بخشی از اراضی ملی در روستای قادهار از توابع شهرستان بندرعباس به متراژ ۱۱۰۰متر مربع و به ارزش ۸ میلیارد ریال به صورت غیر قانونی تصرف شده است، افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع با هماهنگی قضائی و با همکاری نماینده اداره راه و شهرسازی عامل زمین خواری را شناسائی و نامبرده را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و به شدت با آنان برخورد می نماید.
سردار جعفری در پایان با اشاره به اینکه شهروندان عزیز می توانند پلیس را در این رابطه یاری کنند، از مردم خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12510

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها