افزونه جلالی را نصب کنید.

تغییر سطح هشدار هرمزگان از زرد به نارنجی/ سامانه بارشی در راه است

  • کد خبر : 12432
  • 05 اردیبهشت 1402 - 19:37
تغییر سطح هشدار هرمزگان از زرد به نارنجی/ سامانه بارشی در راه است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در هرمزگان خبر داد و گفت: با ورود یک سامانه بارشی به استان، انتظار بارش‌های نسبتا شدید در حاجی‌آباد و بشاگرد وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس، مهرداد حسن مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی با ورود یک سامانه پر فشار بارشی به استان خبرداد. 

وی گفت: بر اساس مدل‌های هواشناسی و پیش‌بینی سازمان هواشناسی یک سامانه بارشی روز سه شنبه تا عصر جمعه در استان هرمزگان به ویژه در شرق و شمال استان فعالیت خواهد کرد که سبب تقویت بارش‌ها در این مناطق می‌شود. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه این سامانه سبب آبگرفتگی موقت معابر می‌شود تصریح کرد: این سامانه بیشتر در بشاگرد و حاجی‌آباد فعال است و توصیه می‌شود در مدت یاد شده نیروهای امدادرسان در آمادگی باشند و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شود،همچنین توصیه می‌شود مردم از تردد و اسکان از حاشیه رودخانه‌های فصلی نیز اجتناب کنند.

حسن‌زاده گفت: برای این سامانه بارشی علاوه بر بارش نسبتا شدید، رگبار و رعد و برق و بارش تگرگ و تند باد لحظه ای نیز وجود خواهد داشت. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به احتمال رعد و برق، مردم از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کنند و تدابیر لازم برای مراقبت از محصولات کشاورزی خود بیندیشند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12432

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها