افزونه جلالی را نصب کنید.

لیگ برتر اسلالوم| فولاد هرمزگان در صدر ایستاد

  • کد خبر : 12476
  • 05 اردیبهشت 1402 - 20:14
لیگ برتر اسلالوم| فولاد هرمزگان در صدر ایستاد
در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر اسلالوم مردان، فولاد هرمزگان صدرنشین شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مرحله دوم لیگ برتر اسلالوم مردان و زنان امروز (سه شنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲) در دریاچه آزادی برگزار شد. مسابقات بخش مردان با حضور تیم‌های نوین البرز الف، استخر صدف منجیل، فولاد هرمزگان، ستارگان پیشرو، پخش کوثر قزوین و نوین البرز ب پیگیری شد.

در این مسابقات قایقرانان در مواد کانو اسلالوم، کایاک اسلالوم، اسلالوم امدادی و اسپرینت اسلالوم رقابت کردند.

در کایاک اسلالوم مردان بردیا پیروزنیا از نوین البرز الف با زمان ۵۵.۳۱ ثانیه مقام اول، مرصاد واحدی با زمان ۵۵.۹۰ ثانیه مقام دوم و امیرمحمد فتاح‌پور از فولاد هرمزگان با زمان ۵۶.۲۷ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.

در کانواسلالوم مردان محمد مهدوی‌نیا از فولاد هرمزگان با زمان ۵۵.۱۳ ثانیه، پرهام فتاحی از استخر صدف منجیل با زمان ۱:۰۲.۰۲ دقیقه و آریا خسروی از نوین البرز الف با زمان ۱:۰۶.۰۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در اسلالوم امدادی مردان مرصاد واحدی و پرهام فتاحی از استخر صدف منجیل با زمان ۱:۵۶.۱۲ دقیقه اول، سجاد احسانی و فرید صدفی از فولاد هرمزگان با زمان ۲:۱۴.۰۰ دقیقه دوم و محمدمهدی نصیری و عرفان آقایی از پخش کوثر قزوین با زمان ۲:۱۶.۷۰ دقیقه سوم شدند.

در اسپرینت اسلالوم مردان نیز امیرمحمد فتاح‌پور و محمد مهدوی‌نیا از فولاد هرمزگان با زمان ۴۳.۹۰ ثانیه مقام اول، مهدی نظری و مهدیار شیرمحمدی از استخر صدف منجیل با زمان ۵۴.۰۱ ثانیه مقام دوم و بردیا پیروزنیا و محمدپارسا اکبرآبادی از نوین البرز با زمان ۵۵.۴۵ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.

بر این اساس در پایان مرحله دوم لیگ برتر اسلالوم مردان در پایان نیم‌فصل نخست فولاد هرمزگان با ۷۲ امتیاز صدرنشین شد، استخر صدف منجیل با ۷۰ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و نوین البرز الف با ۵۳ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

نیم فصل دوم و هفته پایانی رقابت‌ها هفته آینده در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها