افزونه جلالی را نصب کنید.
عضو شوراي شهر بندرعباس عنوان کرد:

بزرگترین چرخ و فلک کشور در بندرعباس احداث خواهد شد

  • کد خبر : 12529
  • 06 اردیبهشت 1402 - 19:11
بزرگترین چرخ و فلک کشور در بندرعباس احداث خواهد شد
عضو شوراي شهر بندرعباس گفت: نگاه شوراي ششم و شهردار فعلي توسعه زير ساخت هاي گردشگري و تفريحي براي خانواده ها است كه سال ها مغفول مانده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر یعقوب دبیری نژاد اظهار کرد:در همین راستا مذاکرات اولیه برای ساخت بزرگترین چرخ و فلک کشور در ساحل بندرعباس به سرانجام رسیده و بزودی پس از امضای قرارداد عملیات اجرایی این چرخ و فلک به ارتفاع ٨۵متر و تقریبا معادل یک برج ٢۵طبقه در ساحل بلوار طالقانی اجرا خواهد شد که جا دارد از همکاری و نگاه مثبت دستگاه قضایی برای اجرای این پروژه گردشگری در ساحل تشکر نمایم.

دبیری نژاد همچنین در خصوص احداث تله کابین در بندرعباس گفت: اولین تله کابین دریایی دنیا به طول ١۶٠٠متر در مالزی که برای تردد به یکی از جزایر در مالزی ساخته شده است.

در صورت احداث پروژه تله کابین شهرداری بندرعباس بین شهر بندرعباس و جزیره هرمز ، این پروژه بزرگترین تله کابین دریایی دنیا خواهد بود که با طول ٧،٨٠٠ متر ساحل بلوار شرق در جنوب فرودگاه را به ساحل شمال جزیره هرمز متصل می نماید.

این پروژه یک پروژه بزرگ گردشگری و در سطح ملی است که شاید از عهده شهرداری بندرعباس به تنهایی خارج باشد ، لذا انتظار داریم این پروژه بعنوان یک پروژه گردشگری ملی دیده شود و مسئولان کشوری در اینخصوص مساعدت نمایند.

هم اکنون نیز با شرکت های سازنده تله کابین در این خصوص مذاکراتی انجام شده و در حال حاضر با مساعدت اداره کل گردشگری استان مطالعات اولیه این پروژه آغاز شده است و بزودی محاسبات فنی اجرای پروژه نهایی خواهد شد و عملیات اجرایی به فراخوان عمومی گذاشته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها