افزونه جلالی را نصب کنید.

دستگیری قاتل فراری بعد از ۳۰ سال درمیناب

  • کد خبر : 12541
  • 06 اردیبهشت 1402 - 19:27
دستگیری قاتل فراری بعد از ۳۰ سال درمیناب
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از 30سال زندگی مخفیانه و فرار به کشورهای همسایه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار”غلامرضا جعفری” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل باانگیزه های شخصی در سال ۱۳۷۲ در روستای راونگ از توابع شهرستان میناب، موضوع دردستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان میناب قرار گرفت.

سردار جعفری با اشاره به شناسایی هویت قاتل در همان روزهای ابتدایی وقوع قتل، افزود: علی رغم تلاش پلیس برای دستگیری متهم، اما اقدامات در همان سال به نتیجه نرسیده ومشخص گردید متهم از کشور به مقصد نامعلومی متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اذعان داشت: تلاش برای دستگیری قاتل همچنان ادامه داشت تا این که ردی از متهم در کشور پاکستان پیداشد و با کار اطلاعاتی مشخص گردید نامبرده در روزهای اخیر و پس از قریب ۳۰ سال قصد دارد به صورت مخفیانه وارد کشور شود.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب با انجام اقدامات گسترده پلیسی مسیر تردد متهم را شناسایی و نامبرده را در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با مستندات پلیس به قتل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار جعفری در پایان خاطر نشان کرد: مجرمین و افراد هنجار شکن بدانند که چشمان تیزبین پلیس همیشه ناظر بر اعمال آنان است و دیر یا زود برابر قانون به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12541

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها