افزونه جلالی را نصب کنید.

رئیس کل دادگستری هرمزگان به مشکلات ۹۵ نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی کرد

  • کد خبر : 12532
  • 06 اردیبهشت 1402 - 19:19
رئیس کل دادگستری هرمزگان به مشکلات ۹۵ نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه معاونین خود به مطالبات و مشکلات ۹۵ نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به مطالبات و مشکلات ۹۵ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در بندرعباس رسیدگی شد.

در این دیدار که معاونین رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، پس از استماع درخواست های مردم در خصوص هر مورد در چارچوب موازین قانونی، دستورات لازم صادر شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این دیدار با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب و تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر تکریم مردم و تعمیق ارتباطات مسئولان قضایی با اقشار مختلف جامعه، اظهار داشت: برگزاری دیدارهای مردمی مسئولان قضایی استان در سال ۱۴۰۲ نیز  به صورت جدی در دستورکار دادگستری هرمزگان قرار گرفته و بدون شک این ارتباط، برکات و ثمرات فراوانی در بهبود روند خدمت رسانی و عملکرد این مجموعه خواهد داشت.

وی همچنین رسیدگی به امور مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پاسخ گویی به مراجعان دستگاه قضایی و ایجاد رضایتمندی در جامعه را از مهم‌ترین ویژگی‌های دوره تحول و تعالی دستگاه قضایی عنوان کرد که در بدنه دادگستری هرمزگان تسری یافته و بر اساس آن عمل می‌شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تصریح کرد: ریاست قوه قضاییه همواره بر حضور در میان مردم و اینکه تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه قضایی باید در خدمت مردم به‌کار گرفته شود، تأکید دارند و بر این اساس خوشبختانه شاهد عزمی همگانی در بخش های مختلف دستگاه قضایی برای تحقق این هدف راهبردی می باشیم.

گفتنی است، علاوه بر امکان دیدار اقشار مختلف مردم با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان طی ایام هفته، در یک روز از هفته نیز به صورت اختصاصی جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان برگزار می‌شود.

همچنین همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بندرعباس، رؤسا و دادستان‌ها در تمام حوزه‌های قضایی استان نیز ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات مردم رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12532

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها