افزونه جلالی را نصب کنید.

عملیات مشترک برای کشف موادمخدر

  • کد خبر : 12547
  • 06 اردیبهشت 1402 - 19:31
عملیات مشترک برای کشف موادمخدر
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 343 کیلو و 100 گرم انواع مواد مخدر در عملیات پلیسی مشترک شهرستان های میناب و بندرعباس خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار”غلامرضا جعفری” اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با همکاری ماموران این پلیس در شهرستان بندرعباس با کار فنی و اطلاعاتی بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر دریافتند قاچاقچیان قصد دارند محموله ای از مواد مخدر را بوسیله یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ از جاسک به شهرستان میناب انتقال دهند که پیگیری موضوع سریعا در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در ادامه با اقدامات پلیسی و هوشمندانه یک دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ حامل مواد مخدر متعلق یه این باند را حین عبور از منطقه شناسایی و بلافاصله نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

سردار جعفری اظهار داشت: در این عملیات طی بازرسی از خودروی سواری پژو ۲۱۷کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی تریاک و ۱۲۵ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش کشف و ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آنان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: در سایه اقدامات اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از توزیع و انتقال این محموله مواد افیونی که به واقع توزیع و مصرف هر گرم آن گرفتار کننده مردم است، باز ماندند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها