افزونه جلالی را نصب کنید.

نباید اجازه دهیم در مسائل مختلف روایت اول به دست رسانه‌های دشمن بیافتد

  • کد خبر : 12553
  • 06 اردیبهشت 1402 - 22:35
نباید اجازه دهیم در مسائل مختلف روایت اول به دست رسانه‌های دشمن بیافتد
نماینده عالی دولت سیزدهم در استان هرمزگان، گفت: رسانه‌ها با تبیین واقعیت‌ها می‌تواند در امیدآفرینی به جامعه نقش بسزایی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر،فرشاد مهدی‌زاده معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مهندس مهدی  دوستی استاندار هرمزگان، دیدار و در رابطه با مسائل مختلف به گفت‌و‌گو پرداختند.

مهدی دوستی نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در جامعه امروزی، جهاد تبیین را رسالت و کارکرد اصلی رسانه‌ها دانست و گفت: امروزه دشمن در یک جنگ تمام عیار ترکیبی از رسانه‌ها و مطبوعات خود به بهترین نحو استفاده می‌کند از این رو ضرورت دارد ما هم در این حوزه خود را تقویت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی به مردم و معرفی دستاوردها و خدمات نظام اسلامی، اظهارداشت: همواره به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرده‌ایم که بدون هیچ کم و کاستی دستاوردها و خدمات نظام را از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تا به امروز بیان کنند و در این راستا تمایزی بین دولت‌های مختلف قرار ندهند از این رو رسانه‌ها و مطبوعات نیز باید با یک نگاه فراگیر و به دور از سلایق سیاسی دستاوردها را بیان کنند.

دوستی، عنوان‌کرد: امروز دشمن از تمام ابزارها در جنگ ارداده‌ها برای برهم زدن تمرکز مردم و خدمتگذاران مردم استفاده می‌کند و در این راستا رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس صحیح واقعیت‌ها و جلوگیری از نشر مطالب خلاف واقع، در امیدآفرینی به جامعه نقش بسزایی داشته باشند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان‌کرد: نباید اجازه دهیم که در مسائل و رویدادهای مختلف روایت اول به دست دشمن بیافتد چرا که دشمن از این فرصت برای غالب کردن گفته خود استفاده می‌کند و ما می‌توانیم با ارتقای سواد رسانه‌ای در مدیران و مسئولان و همراهی رسانه‌ها این نقیصه را از بین ببریم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12553

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها