افزونه جلالی را نصب کنید.

کشف زمین خواری۱۰ میلیاردی در بندرعباس

  • کد خبر : 12538
  • 06 اردیبهشت 1402 - 19:25
کشف زمین خواری۱۰ میلیاردی در بندرعباس
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان از کشف یک فقره زمین خواری به متراژ هزار مترمربع به ارزش 10 میلیارد ریال در روستایی در توابع شهر بندرعباس خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سرهنگ “حسین خلیلی” ، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) وهمچنین دستیابی به اهداف عالیه فراجا و برخورد با پدیده شوم زمین خواری، ماموران این پلیس موفق به کشف یک فقره زمین خواری شدند.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصرف اراضی دولتی توسط فردی سودجو و فرصت طلب در روستای سرخون از توابع شهرستان بندرعباس مطلع شدند، افزود: پس از بررسی و استعلامات اخذ شده از اداره بنیاد مسکن شهرستان بندرعباس، مشخص شد فردی با هویت معلوم اقدام به تصرف زمینی به متراژ هزار متر مربع نموده که حسب دستور قضایی ، زمین مورد نظر با حضور نماینده حقوقی اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خلع ید شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان تصریح کرد: حسب اعلام کارشناسان مربوطه ارزش زمین تصرف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد و همچنین در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی اعزام شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها