افزونه جلالی را نصب کنید.

کشف ۱۳دستگاه خودرو لوکس قاچاق با ارزشی بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در هرمزگان

  • کد خبر : 12535
  • 06 اردیبهشت 1402 - 19:23
کشف ۱۳دستگاه خودرو لوکس قاچاق با ارزشی بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 13دستگاه خودرو لوکس قاچاق در بازه زمانی فروردین ماه امسال با ارزشی بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال در سطح استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار”غلامرضا جعفری”، در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: کارکان انتظامی استان هرمزگان با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در ادامه طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی طرح برخورد با خودروهای لوکس قاچاق را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا در عملیات هایی جداگانه در بازه زمانی فروردین ماه امسال موفق به کشف ۱۳دستگاه خودرو لوکس قاچاق در سطح استان شدند.

وی افزود: خودرو های مکشوفه پس از بررسی اسناد گمرکی و عدم مطابقت اسناد و محرز شدن قاچاق تحویل سازمان اموال تملیکی استان شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: کارشناسان ارزش خودروهای مکشوفه را بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین تعداد ۱۹ نفر متهم در این راستا دستگیر که به همراه پرونده های تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان مبارزه با پدیده شوم قاچاق خودروهای لوکس خارجی به داخل کشور در دستور کار جدی پلیس می باشد، از هموطنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه جرائم اقتصادی، موضوع را بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12535

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها