افزونه جلالی را نصب کنید.

شناسایی و دستگیری ۶۰سارق و کشف ۷۴ فقره انواع سرقت در هرمزگان

  • کد خبر : 12600
  • 07 اردیبهشت 1402 - 18:14
شناسایی و دستگیری ۶۰سارق و کشف ۷۴ فقره انواع سرقت در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسايي و دستگيري 60سارق و کشف 74 فقره انواع سرقت طی بازه زمانی فروردین ماه در سطح استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار”غلامرضا جعفری”، در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و به منظور شناسایی و دستگیری سارقان متواری، پلیس آگاهی استان با همکاری کوپ با اجرای انواع طرح ها و رسیدگی به پرونده های متشکله نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان به مدت یکماه اقدام نمود.
وی افزود: کارآگاهان پلیس اگاهی مرکز استان در اجرای این طرح با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی و با تلاش همه جانبه و شبانه روزی و گشت زنی های هدفمند۶۰ نفر سارق را شناسایی و در عملیات های جداگانه نسبت به دستگیری آنان اقدام که نهایتا به ارتکاب انواع سرقت ها اعم از منزل، مغازه، وسایل نقلیه و سایر سرقت ها اعتراف و ۷۴ فقره انواع سرقت کشف گردید.
این مقام ارشدانتظامی استان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان متهمان دستگیر شده به جرایم ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق قرار مناسب برای آنان صادر و در ادامه اموال مسروقه کشف شده نیز به مالباختگان تحویل گردید.
سردار جعفری با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در سطح استان از عموم شهروندان و مردم استان خواست ضمن توجه جدی به هشداری پلیسی، در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها