افزونه جلالی را نصب کنید.

محموله شیشه از”میناب” عبور نکرد

  • کد خبر : 12605
  • 07 اردیبهشت 1402 - 18:23
محموله شیشه از”میناب” عبور نکرد
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 85 کیلو و500گرم ماده مخدر شیشه در عملیات پلیسی شهرستان میناب و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار “غلامرضا جعفری” در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار فنی و اطلاعاتی بر روی اعضای یک باند تهیه وتوزیع مواد افیونی مطلع شدند، قاچاقچیان قصد دارند محموله ای از مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ از شرق استان در مسیر “جاسک -میناب” انتقال دهند و در حال حاضر محموله در یکی از روستاهای اطراف در منزلی دپو می باشد.
وی با بیان اینکه بلافاصله مأموران وارد عمل شدند، افزود: در ادامه مأموران با اقدامات پلیسی و هوشمندانه منزل محل دپو مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی قضائی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.
سردار جعفری اظهار داشت: در این عملیات طی بازرسی از منزل ۸۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مشتقات ماده مخدر شیشه کشف و یک نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی نامبرده به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: در سایه اقدامات اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از توزیع و انتقال این محموله مواد افیونی که به واقع توزیع و مصرف هر گرم آن گرفتار کننده مردم است باز ماندند و از شهروندان نیز انتظار داریم در صورت اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را به پلیس گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها