افزونه جلالی را نصب کنید.

هنوز خبری از مدرسه وعده داده شده مخبر در سفر بشاگرد نیست!

  • کد خبر : 12633
  • 08 اردیبهشت 1402 - 1:37
هنوز خبری از مدرسه وعده داده شده مخبر در سفر بشاگرد نیست!
مدرسه وعده داده شده معاون رییس جمهور به روستای درشهر بشاگرد تا روز معلم در معرض فراموشی قرار دارد و برای این ساخت این مدرسه توجه جدی نشده است

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس، محمد مخبر در اواسط آبان ماه سال ۱۴۰۱ که  برای افتتاح یک مدرسه ساخته شتده توسط بنیاد برکت به شهرستان بشاگرد سفر کرده بود، در بدو ورود به این شهرستان در جمع مردم روستای درشهر از توابع بخش گوهران قرار گرفت.

مردم این روستا که برای استقبال از معاون اول رئیس جمهور در روستا جمع شده بودند، از وی یک درخواست داشتند که مورد موافقت وی گرفت وبه مسئولان بنیاد برکت وسازمان نوسازی مدارس دستور داد تا روز معلم سال ۱۴۰۲ این مدرسه آماده بهره برداری شود.

پس از انتشار این خبر در خبرگزاری فارس هرمزگان به عنوان یک مطالبه از مردم روستای بشاگرد ، مسئولان مربوطه با حضور دراین روستا برای ساخت مدرسه برنامه ریزی های لازم را انجام داده وبخشی از کار زیرسازی مدرسه نیز اجرا شد.

امابا گذشت چندین ماه از این موضوع، اکنون اینکار متوقف شده است تا وعده معاون اول رئیس جمهور برای بهره برداری این مدرسه پیش ساخته و دو کلاسه در روز معلم عملی نشود.

اکنون مردم روستاهای درشهر و بشنو که وعده ساخت یک مدرسه و سالن ورزشی را در این سفر به آنها داده شده بود در انتظار تحقق وعده مخبر به عنوان عالی ترین مسئول دولت حاضر شده در این منطقه محروم بشاگرد هستند.

مصوبه های فراموش شده دولت در بشاگرد

در سفر دولت به استان هرمزگان، آنچه را که شامل شهرستان کمتر توسعه یافته بشاگرد شد ۲۲ مصوبه بر روی کاغذ است که مقررشده بود تا بخشی از آنها تا پایان سال ۱۴۰۱ وبخش دیگر آنها در سال ۱۴۰۲ اجرایی شوند.

اما با گذشت بیش از یکسال از سفر رییس جمهور به استان هرمزگان و صدور فرمان ۲۲ ماده ای برای توسعه شهرستان بشاگرد، هنوز چرخ توسعه در این شهرستان به گردش در نیامده و مردم این شهرستان در انتظار تصمیمات جدید دولت در سال ۱۴۰۲ هستند.

نقش ضعیف مسئولان شهرستان در اجرای مصوبات دولت در بشاگرد

در سال گذشته و سال ۱۴۰۲ مسئولان سایر استانهای کشور با حضور در مرکز در وزارت خانه ها برای پیگیری مشکلات و مصوبات ، به  دنبال اجرایی شدن مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به مناطق خود هستند.

اما نقش ضعیف مسئولان شهرستانی و استانی برای اجرای مصوبات سفر دولت در هرمزگان برای شهرستان بشاگرد، سبب شده تا با وجود پیگیری ها و تأکیدات استانداری تا انتظار مردم این شهرستان از دولت مورد رضایت قرار نگیرد.

مشکلات شهرستان بشاگرد نیازمند توجه  بیشتر مسئولان شهرستانی و استانی است که برای تحقق این مصوبات باید با عزمی راسخ با حضور در مرکز کشور و وزارت خانه ها با پیگیری نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای ایجاد تحول در بشاگرد اقدام شود.

گزارش از حبیب عیدزاده

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12633

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها