افزونه جلالی را نصب کنید.

اتوبوسهای حامل البسه قاچاق به مقصد نرسیدند

  • کد خبر : 12652
  • 09 اردیبهشت 1402 - 20:48
اتوبوسهای حامل البسه قاچاق به مقصد نرسیدند
فرمانده انتظامي شهرستان"بندرلنگه"از کشف تعداد هزار و 324 ثوب پوشاک قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 90 میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر سرهنگ “محمدامین نوروزی” گفت: مأموران شهرستان بندرلنگه در اجرای طرح مقابله با کالا قا چاق کالا و ارز با اولویت برخورد اتوبوس های مسافربری حامل کالای قاچاق پس از هماهنگی قضائی و کنترل پلیس راه بندرلنگه به بندر خمیر، به ۲ دستگاه اتوبوس مشکوک که پس از توقیف طی بررسی تخصصی مشخص گردید البسه قاچاق را بصورت کاملا حرفه ای و ماهرانه در قسمت های مختلف آن جاساز کرده اند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این دو دستگاه اتوبوس تعداد یک هزار و ۳۲۴ ثوب انواع البسه مردانه و زنانه قاچاق کشف و دو متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی بندرلنگه طبق اعلام کارشناسان ارزش تقریبی البسه های قاچاق مکشوفه بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال می باشد.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه پلیس به شمار می آید و از مردم درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها