افزونه جلالی را نصب کنید.
امام جمعه بندرعباس:

رسیدگی به حقوق و دستمزد کارگران در اولویت مدیران باشد

  • کد خبر : 12645
  • 09 اردیبهشت 1402 - 2:01
رسیدگی به حقوق و دستمزد کارگران در اولویت مدیران باشد
امام جمعه بندرعباس گفت: کارفرمایان و مدیران کارگاه‌ها و کارخانجات، حقوق و دستمزد کارگران را در اولویت کارها بدانند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با تبریک روز کار و کارگر و نیز روز معلم، از استاد مطهری به عنوان چهره ممتاز حوزه و دانشگاه یاد کرد که با آثار و سخنرانی‌های خویش توانست راه دشمن شناسی و زندگی شایسته را به نسل‌ها بیاموزد.

وی با بیان این که شهید مطهری الگوی کم نظیر دوران معاصر برای معلمان جامعه ما است، خاطرنشان کرد: آثار ارزشمند این استاد فرزانه می تواند بهترین منبع مطالعاتی برای جوانان و نوجوانان کشورمان در شناخت راه زندگی و نیز آگاهی فزاینده برای رشد و کمال باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با توصیه کارفرمایان و مدیران کارخانه ها و کارخانجات به رعایت حقوق کارگران، اولویت قراردادن پرداخت حقوق و مزایای کارگران را مسأله مهمی دانست که باید آنان به طور مستمر بر آن نظارت و مدیریت داشته باشند چرا که کارگر ستون فقرات رشد و بالندگی کشور در مسیر تولید است.

عبادی زاده توجه خاص به دو قشر کارگر و فرهنگی به صورت توأمان از ناحیه دولت ها را یک ضرورت خواند و گفت: عرصه تولید و عرصه فرهنگ بر دوش این دو قشر پرتلاش است و رفع گرفتاری های اقتصادی آنان و تأمین شایسته معیشت آنان می بایست مدنظر مدیران عالی دولت باشد.

امام جمعه بندرعباس از عموم مردم نیز خواست تا با توجه به در پیش بودن فصل گرما، رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی را مدنظر داشته باشند تا همه در این فصل گرم بتوانند از دمای مطبوع در منازل و محل کار خود بهره مند شوند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها