افزونه جلالی را نصب کنید.

رسیدگی به درخواست های ۱۰۳ نفر از شهروندان در دیدار مردمی دادستان بندرعباس

  • کد خبر : 12689
  • 09 اردیبهشت 1402 - 21:22
رسیدگی به درخواست های ۱۰۳ نفر از شهروندان در دیدار مردمی دادستان بندرعباس
دادستان مرکز استان هرمزگان در ملاقات مردمی، به درخواست ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۱۰۳ نفر از شهروندان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، «علیرضا احمدی منش» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به اتفاق جمعی از معاونان خود، در دیدار چهره به چهره با ۱۰۳ نفر از مراجعه کنندگان، به درخواست ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده ها صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستانی بندرعباس، در راستای سیاست های قوه قضائیه و برنامه های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع، هر هفته با حضور دادستان و معاونان وی در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس، واقع در بلوار شهید مطهری جنب مسجد جامع برگزار می شود.

مهمترین درخواست‌های متقاضیان ملاقات مردمی با دادستان بندرعباس و معاونان وی عبارت بود از رفع اطاله دادرسی، رسیدگی به مشکلات اجرای احکام و درخواست اعطای مرخصی، استفاده از تسهیلات ارفاقی و معرفی به کمیسیون عفو و تخفیف مجازات برای محکومان حبس که پس از استماع اظهارات متقاضیان و مطالعه پرونده از سوی دادستان و معاونان وی، دستورات مقتضی در چارچوب ضوابط قانونی صادر شد.

این برنامه با هدف نظارت دادستانی بندرعباس بر عملکرد دادسراها و تسریع در گره گشایی از کار مردم برگزار می شود و متقاضیان می توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی : my. adliran. ir و درج مشخصات در این برنامه حضور یابند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها