افزونه جلالی را نصب کنید.

محموله ۵ میلیاردی قاچاق، به خشکی نرسید

  • کد خبر : 12659
  • 09 اردیبهشت 1402 - 20:54
محموله ۵ میلیاردی قاچاق، به خشکی نرسید
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از هزار ثوب البسه و 18 هزار اسباب بازی قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال در سواحل حاشیه ای شهرستان بندرعباس خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار “غلامرضا جعفری”، با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش مأموران تیم عملیاتی در یکی سواحل روستای غربی شهرستان مشاهده گردیده افرادی در حال تخلیه کالای قاچاق هستند و افرادی ناشناس قصد انتقال اموال را دارند که موضوع در دستور کار تیم عملیاتی و ماموران پاسگاه بوستانو بندرعباس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پس از بررسی به محل اعزام که قاچاقچیان به محض رؤیت مأموران فرار را بر قرار ترجیح داده و با قایق به داخل دریا متواری شدند، افزود: مأموران پس از بررسی محل یک هزار و ۶۱۶ ثوب انواع البسه و ۱۸ هزار عدد اسباب بازی خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان ۵ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: اولویت های اصلی پلیس هرمزگان مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا است و با توجه به تأثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی این استان با برنامه ریزی دقیق و تلاش شبانه روزی، با قدرت تمام با هرگونه قاچاق کالا، مبارزه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12659

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها