افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام تبریک فرمانده انتظامی هرمزگان به مناسبت روز روانشناس و مشاور

  • کد خبر : 12668
  • 09 اردیبهشت 1402 - 21:01
پیام تبریک فرمانده انتظامی هرمزگان به مناسبت روز روانشناس و مشاور
سردار"غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن روز جهانی روانشناس و مشاور را به همه ی مشاوران، روان شناسان و مددکاران اجتماعی پلیس تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، در متن این پیام آمده است؛

«خداوند کانون مرکزی همه رحمت ها، محبت و مهرورزی هاست و آفرینش ریشه در رحمت و مهربانی خدا دارد، او بهترین حبیب است و هم بهترین محبوب، برای محبوب شدن نزد او به همدیگر خدمت کنید تا خدا دوستتان داشته باشد، چرا که «ان الله یحب المحسنین.»

دنیای پیچیده امروز که رنجیده از حوادث طبیعی و غیر طبیعی است، طبیبی نیاز است که آلام و دردهای روان را شناخته و به درمان آن کمک نماید، تا افراد احساس نشاط و خوشبختی کرده و به تبع آن جامعه ای شاداب را شاهد باشیم.

اهمیت نقش مشاوره و روانشناسی در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی با وجود آسیب های نوظهور اجتماعی و تنش های محیطی دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست، نقش روانشناسان در کاهش اضطراب، استرس و فشار روانی در دنیای مدرن امروزی بسیار حائز اهمیت بوده و این متخصصان می توانند با شیوه های اصولی و علمی آرامش را جایگزین هیجانات عصبی و تنشی کنند.

در شرایط بسیار حساسی قرار داریم که بمباران فرهنگی انجام شده از سوی دشمنان، احساس امنیت مردم را نشانه گرفته است و روانشناسان و مشاوران فراجا نیز وظیفه دارند تا از طریق بهبود وضعیت شناختی و رفتاری مراجعین به سلامت روانی، بازسازی و آموزش مهارت های مقابله ای مردم بپردازند.

روانشناسان رسالتی بزرگ بر دوش دارند چونان که تزکیه و ترمیم و بازآفرینی روانی سالم را اول در جهان خویش هویدا می‌کنند و بعد این تزکیه زندگی شده را به دست ‌اندازهای روح و روان بشریت می‌کشانند تا آغوشی امن برای آلام و تزکیه‌ دیگران باشند که وحدت یگانه روان‌ ها و ارواح را از کثرت و دورافتادگی مصون بدارند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و ضمن ارج نهادن به خدمات تأثیرگذار و راهگشای همه روانشناسان و مشاوران به ویژه همکاران دلسوزم در حوزه مشاوره و مددکاری پلیس، از یکایک شما عزیزان که صبورانه و حرفه ای با برخورداری از دانش و آگاهی به توانمندسازی و بازتوانی روانی مراجعان کمک می نمایید سپاسگزاری می نمایم و روز جهانی روانشناس و مشاور را به شما تبریک گفته و آرزوی توفیق روزافزون برای تمامی کسانی که این لباس زیبای خدمت را بر تن نموده اند را دارم. والسلام.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها