افزونه جلالی را نصب کنید.

۲۱۲کیلو تریاک در پوشش تره بار، از چشمان تیزبین پلیس دور نماند

  • کد خبر : 12656
  • 09 اردیبهشت 1402 - 20:51
۲۱۲کیلو تریاک در پوشش تره بار، از چشمان تیزبین پلیس دور نماند
فرمانده انتظامي استان هرمزگان از کشف 212 کیلو تریاک از یک دستگاه کامیون حامل تره بار در محور"حاجی آباد- داراب" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر سردار “غلامرضا جعفری” درتشریح این خبر بیان داشت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد در راستای تشدید مقابله با قاچاق مواد مخدر، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر جابجایی مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات و رصد عناصر اصلی باند مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را در پوشش تره بار بوسیله یکدستگاه کامیون منتقل کنند.

سردار جعفری تصریح کرد: مأموران با تشکیل چند تیم عملیاتی نسبت به پایش و کنترل محورهای مواصلاتی اقدام و موفق شدند خودرو مذکور را در محور “حاجی آباد-داراب” متوقف در بازرسی بعمل آمده مقدار ۲۱۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان اذعان داشت: در این رابطه یک نفرمتهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با توجه به شناسایی سایر اعضای باند، اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت : برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می گردد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12656

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها