افزونه جلالی را نصب کنید.

تأکید مجدد رئیس کل دادگستری هرمزگان بر رسیدگی سریع، دقیق و قاطع به پرونده مسببین شهادت شهید مریدی

  • کد خبر : 12729
  • 10 اردیبهشت 1402 - 20:25
تأکید مجدد رئیس کل دادگستری هرمزگان بر رسیدگی سریع، دقیق و قاطع به پرونده مسببین شهادت شهید مریدی
رئیس کل دادگستری هرمزگان در دیدار با خانواده شهید مریدی بر رسیدگی سریع، دقیق و قاطع به پرونده مسببین شهادت این شهید والامقام تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن حضور در منزل پدری شهید “سعید مریدی” در بخش رودخانه شهرستان رودان، با اعضای خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

مجتبی قهرمانی در جریان این دیدار، ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهید والامقام، بر رسیدگی سریع، دقیق و قاطع به پرونده مسببین شهادت این شهید والامقام تأکید کرد.

وی در ادامه افزود: همکاران ما وظیفه دارند تعقیب و محاکمه مسببان این حادثه را با سرعت، دقت و در نظر گرفتن همه جوانب در دستور کار قرار داده و هم شما و هم مردم را در جریان این پیگیری ها و رسیدگی ها قرار بدهند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ادامه داد: حفاظت و حراست از آرمان‌های شهدا، وظیفه بسیار خطیری است که همه مسئولین باید به آن واقف باشند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه فرزندان و خانواده شهدا مایه دلگرمی و امید جامعه اسلامی هستند، تأکید کرد: امید است بتوانیم با خدمتگزاری به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رهروی صدیق راه آن‌ها باشیم.

گفتنی است، “شهید سعید مریدی” رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در ۲۲ فروردین ماه امسال حین انجام مأموریت در جریان درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر دچار مجروحیت شدید شد و علی‌رغم تلاش‌های پزشکان، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها