افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری هرمزگان از روند خدمت‌رسانی به مردم در حوزه قضایی رودان

  • کد خبر : 12823
  • 11 اردیبهشت 1402 - 17:36
بازدید سرزده رئیس کل دادگستری هرمزگان از روند خدمت‌رسانی به مردم در حوزه قضایی رودان
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده از حوزه قضایی رودان بازدید کرد و روند خدمت رسانی به مردم را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رئیس کل دادگستری هرمزگان در ششمین برنامه‌ حضور میدانی خود از ابتدای امسال به منظور نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از حوزه قضایی رودان بازدید کرد و در جریان رسیدگی‌های قضایی قرار گرفت.

مجتبی قهرمانی در این بازدید در گفتگو با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان رودان در جریان آخرین وضعیت پرونده‌ها و اقدامات این حوزه قضایی قرار گرفت.

قهرمانی در ادامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دادگستری و دادسرای رودان با قضات و کارمندان به گفتگو پرداخت و سؤالاتی را در مورد شرایط آن‌ها و نحوه ارائه خدمات قضایی به مردم پرسید.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین دستورات لازم را به منظور ارتقاء کمی و کیفی عملکرد این حوزه قضایی صادر کرد.

وی همچنین در جمع مسئولان و کارکنان حوزه قضایی شهرستان رودان طی سخنانی اظهار کرد: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است با اعتلای اخلاق مداری و سرلوحه قراردادن تکریم ارباب رجوع، ضمن تأمین امکانات لازم در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مراجعین، گام های مؤثری را در جهت رضایتمندی مردم بردارد.

قهرمانی همچنین با اشاره به محوریت آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در مباحث مرتبط با پیشگیری از جرایم و تخلفات، بر لزوم اتخاذ تدابیری چون شناسایی و احصای عوامل اصلی ارتکاب جرایم، تدوین برنامه راهبردی، شناسایی محلات مستعدد برای ارتکاب جرم، تشکیل کارگروه های تخصصی، اجرای طرح های ضربتی و توجه بیش از پیش به مؤلفه های فرهنگی تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین در ادامه از زندان شهرستان رودان نیز بازدید و با حضور در اندرزگاه این مجموعه از نزدیک با مددجویان گفتگو کرد.

مجتبی قهرمانی بر لزوم بازدید منظم مسئولین قضایی از زندان ها و بازداشتگاه ها تأکید کرد و اظهار داشت: حضور در جمع مددجویان، علاوه بر رسیدگی سریع تر به مشکلات احتمالی، سبب کاهش فشارهای روحی و روانی آنان نیز می شود.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها