افزونه جلالی را نصب کنید.

انتقال نافرجام سوخت قاچاق

  • کد خبر : 12871
  • 12 اردیبهشت 1402 - 17:54
انتقال نافرجام سوخت قاچاق
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال سوخت در شهرستان " میناب" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سردار ” غلامرضا جعفری “، گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان هرمزگان در قالب طرح عملیاتی نصر به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این راستا مأموران پاسگاه انتظامی “حکمی” میناب با همکاری عوامل ایست و بازرسی “چراک” با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی حین گشت زنی و ایست و بازرسی در سطح محور مواصلاتی” میناب- تیاب”، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه تریلر حامل محموله سوخت شدند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف خودرو و انتقال آن به مقر انتظامی، بیان داشت: در بازرسی از این کامیون تانکردار ۳۲ هزار لیتر گازوئیل کشف شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲نفر، با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه های ملی کشور، از شهروندان خواست، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها