افزونه جلالی را نصب کنید.

دستگیری سارقان موتورسیکلت در “میناب”

  • کد خبر : 12859
  • 12 اردیبهشت 1402 - 17:44
دستگیری سارقان موتورسیکلت در “میناب”
فرمانده انتظامي "میناب " از دستگیری دو سارق طی دو عملیات مجزای پلیسی با کشف 11 فقره سرقت و 2دستگاه موتور سیکلت سرقتی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سرهنگ “عباس قاسمی”، بیان داشت: مأموران انتظامی کلانتری۱۲ شهرستان حین گشت زنی در سطح شهر و بلوک بندی حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت که با سرعت زیاد در حال تردد بود مشکوک و ضمن صدور دستور ایست ،راکب سریعا متواری شد .
وی افزود: مأموران انتظامی پس تعقیب و مراقبت پلیسی و میان بر نمودن مسیر تردد توانستند در یک عملیلت غافلگیرانه متهم را دستگیر و طی استعلام موتورسیکلت از سامانه راهور، مشخص گردید که دارای سابقه سرقت می باشد.
این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: متهم با توجه به شواهد و مستندات لب به اعتراف گشود و در بازجوی های به عمل آمده به ۶فقره سرقت موتور سیکلت اقرار کرد.
سرهنگ قاسمی بیان داشت: طی عملیاتی دیگر، مأموران انتظامی پاسگاه گوربند در پی شکایات مردمی نسبت به سرقت چندین موتور سیکلت در سطح حوزه ،سریعا موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی اظهار داشت : مأموران انتظامی پس از انجام کار اطلاعاتی و شناسایی دقیق توانستند در یک عملیات غافلگیرانه سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آنجا یک موتورسیکلت سرقتی را کشف و متهم در بازجویی های اولیه با توجه به ادله مستدل پلیس، به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.
سرهنگ قاسمی با بیان اینکه موتورسیکلت‌ها ی مکشوفه تحویل صاحبان اصلی آنان گردید، گفت: در این خصوص این دو سارق دستگیر شده که تاکنون جمعا به ۱۱ فقره سرقت معترف شده اند پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میناب ازشهروندان خواست:وسایط نقلیه خود را در کوچه وخیابان ها خلوت و تاریک رها نکنند و زمینه فرصت را برای سارقان ایجاد ننمایند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها