افزونه جلالی را نصب کنید.

قرارگاه جهادی بصیران ۴۰۰ واحد مسکونی در بشاگرد می سازد

  • کد خبر : 12897
  • 12 اردیبهشت 1402 - 18:19
قرارگاه جهادی بصیران ۴۰۰ واحد مسکونی در بشاگرد می سازد
مسئول قرار گاه جهادی بصیران کشور با بیان اینکه این قرار گاه ، یک قرار گاه دائمی در بشاگرد خواهد بود گفت: برای پاک کردن محرومیت از چهره بشاگرد برای مردم این منطقه خدمت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس، حسین بنی احمدی مسئول قرارگاه جهادی بصیران کشور در گفتگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به حضور آنها در بشاگرد و خدمت به مردم محروم این شهرستان اظهار داشت: این قرارگاه با هدف سازندگی در مناطق محروم کشور برای خدمت رسانی در بشاگرد به صورت یک قرار گاه دائمی حضور وفعالیت می کند  تا بتوان با اقدامات جهادی چهره محرومیت را از بشاگرد پاک کرد.

وی افزود: اقدامات جهادی این قرار گاه در چند بخش تعریف شده است که مهمترین آن انجام کارهای زیربنایی وساخت وساز منازل مسکونی ،مدرسه سازی ، کمک به ساخت مساجد در مناطق محروم کشور است.

روستای «سگن» شروع اولیه این قرارگاه در بشاگرد است

بنی احمدی گفت: با استقرار کارگاه آهنگری و نیروهای فنی  قرار گاه جهادی بصیران در بشاگرد برای ساخت منازل مسکونی  روستای «سگن » که در سیل سالهای گذشته منازل آنها جابجا شد اقدام می شود .

مسئول قرار گاه جهادی بصیرا ن کشور عنوان کرد: خوشبختانه در منطقه بشاگرد استقبال خوبی از این قرار گاه در بین بسیجیان ومردم شده است و با حضور خود مردم گروههای جهادی تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۳۵ واحد منزل مسکونی در این منطقه شناسایی شده است که به صورت نیمه تمام کار آنها مانده است که با همکاری این قرار گاه مراحل اتمام آنها انجام می شود.

مدرسه سازی یکی دیگر از برنامه های قرار گاه جهادی در مناطق محروم است

بنی احمدی در بخش دیگری از این گفتگو ، تحصیل در مناطق محروم کشور به خصوص در شهرستان بشاگرد مهم بر شمرد و مدرسه سازی در مناطق محروم را یکی دیگر از فعالیتهای قرارگاه جهادی بصیران بیان کرد و افزود: ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه با خوابگاه  و با فعالیت شبانه روزی در روستاهای بشاگرد از اقدامات بعدی این قرارگاه است که بزودی روند اجرایی این کار انجام خواهد شد.

مساجد نیمه تمام  در روستاهای بشاگرد را تکیمل خواهیم کرد

مسئول قرار گاه جهادی بصیران کشور با اشاره به حضور چند روزه خود در بشاگرد برای بازدید و بررسی محرومیتهای موجود در روستاها گفت: ۲۰ مسجد نیمه تمام در روستاهای بشاگرد شناسایی شده است  و در برخی از این روستاها مسجد و حسینه ای هم وجود ندارد که با همکاری گروههای جهادی روند تکمیل آنها انجام خواهد شد.

توزیع بیش از ۲۵۰ بسته معیشتی و کیسه آرد در بین نیازمندان روستاهای بشاگرد

وی از کمک به نیازمندان در روستاهای بشاگرد خبر داد وگفت: تا کنون بیش از ۲۵۰ بسته معیشتی و۲۵۰  کیسه آرد در بین نیازمندان روستاهای بشاگرد توزیع شده است که با شناسایی افراد نیازمند این کمک ها نیز ادامه دار خواهد بود.

بنی احمدی بخش گافر و پارامون را از مناطق محروم کشور نام برد و گفت: در بازدید های انجام شده از زیرکوه و پشت کوه بخش گافر برای رفع محرومیتهای موجود اقدام می شود.

ساخت ۴۰۰ واحد منزل  مسکونی در بشاگرد انجام می شود

مسئول قرارگاه جهادی بصیران کشور با اشاره به یکی از مصوبات هیئت دولت برای ساخت منازل مسکونی در روستاها گفت: یکی از مصوبات هیئت دولت ساخت منازل مسکونی روستائیان است که این قرارگاه در این زمینه برنامه هایی را در مناطق محروم کشور دارد.

بنی احمدی گفت: در این خصوص قرار است ۴۰۰ واحد مسکونی روستایی  که جزء مصوبات دولت است در بشاکرد احداث شود، که این قرارگاه برای احداث آنها اقدام خواهد کرد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12897

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها