افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری جشن بزرگداشت روز کاروکارگر در مرکز خلیج فارس

  • کد خبر : 12917
  • 13 اردیبهشت 1402 - 15:20
برگزاری جشن بزرگداشت روز کاروکارگر در مرکز خلیج فارس
همزمان با روز جهانی کاروکارگر جشن روزکارگر ومراسم تجلیل از کارگران صداوسیمای مرکزخلیج فارس باحضور مدیرکل و کارگران زحمتکش و خدوم رسانه استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر،مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس دراین مراسم گفت : روز جهانی کارگر فرصت خوبی است تا از کارگران زحمتکش و پرتلاش مرکز تجلیل شود.
مهران جلائی به برخی تنگناها و مسایل و مشکلات حوزه مالی برخی سازمانها و ادارات در عدم پرداخت بموقع حقوق کارکنان اشاره کرد و افزود : در شرایطی که برخی سازمانها و ادارات در زمینه پرداخت بموقع حقوق با چالش هایی روبه رو هستند و حقوق کارکنانشان بخوبی پرداخت نمی شود ولی شکرخدا از زمان ریاست دکتر جبلی در سازمان صداوسیما بیشترین توجه و تاکید ایشان در نظم در پرداخت حق و حقوق کارکنان این مجموعه متمرکز شده و دراین زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.
جلائی افزود : مجموعه کارگران خدوم وزحمتکش مرکز بی وقفه در طول سال با توجه به شرایط آب و هوایی استان با تمام توان و تلاش کار و کوشش می کنند و کوچکترین کم کاری هم از خود نشان نمی دهند و این نشان می دهد که شما کارگران متعهد و دلسوز برای فضای کاری تان ارزش و احترام قائل هستید .
جلائی گفت : از طرف خود و بقیه معاونین و مدیران مرکز از زحمات ،تلاش ، همت و تعصب همه همکاران زحمتکش کارگر مرکز تقدیر و تشکر می نمایم.
در ادامه از تعدادی کارگر زحمتکش و خدوم مرکز با اهدای هدایایی قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها