افزونه جلالی را نصب کنید.
طی حکمی از سوی مدیرکل شیلات هرمزگان انجام شد:

تکریم و معارفه رئیس شیلات شهرستان پارسیان

  • کد خبر : 12964
  • 14 اردیبهشت 1402 - 22:59
تکریم و معارفه رئیس شیلات شهرستان پارسیان
طی حکمی از سوی مدیرکل شیلات هرمزگان و در مراسمی با حضور فرماندار پارسیان، معاون صیدو بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، تکریم و معارفه سرپرست جدید شیلات این شهرستان صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، در این مراسم فرماندار شهرستان پارسیان از شیلات به عنوان یکی از محورهای توسعه این شهرستان یاد کرد و افزود: ظرفیت‌های بزرگی برای توسعه فعالیت های شیلاتی در شهرستان پارسیان وجود دارد.

وی افزود: امید است با پیگیری ها و اقدامات و تعامل های موجود بتوانیم رشد شاخص‌های تولید و اشتغال را بیش از پیش شاهد باشیم.

در ادامه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ضمن ارائه گزارشی در خصوص ظرفیت ها، فعالیت‌ها و پروژه‌های شیلاتی در شهرستان گفت: امید است بتوانیم با همدلی و همراهی برنامه های خوب دولت مردمی در این شهرستان را به ثمر برسانیم.

در ادامه محمد جوانمرد ضمن تقدیر و تشکر از خدمات محمد طاهری نسب رئیس پیشین شیلات شهرستان پارسیان، برای ادامه راه و شروع به خدمت آقای حسین حسینی،  جوان خوش فکر، با برنامه و مردمی آرزوی موفیقت نمود .

در این مراسم طی احکامی از سوی مدیرکل شیلات هرمزگان محمد طاهری نسب رئیس پیشین شیلات شهرستان پارسیان تکریم و همچنین حسین حسینی به عنوان سرپرست اداره شیلات شهرستان پارسیان منصوب شد.

گفتی است حسین حسینی دانش آموخته کارشناسی ارشد زیست دریا می باشد و پیش از این ریاست شیلات شهرستان خمیر را برعهده داشته است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=12964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها